elk jaar zitten we ons weer te bedenken welk spelletje we zullen spelen tijdens de vakantie.. geen tv geen internet.. 's avonds lekker met een wijntje voor de tent.. maar op een gegeven moment ben je uitgekletst en is het zo gezellig om een spelletje te spelen.. maar welk spelletje.. ??
Wij hadden 2 puzzelboekjes, zoals kruiswoordraadsels/woordzoekers. Zowel voor solo-plezier, maar soms gingen we met zijn tweeën het snelst woorden oplossen. Woordzoekers raakten binnen 2 minuten vol - en lol dat we hadden met het wedstrijdje-woorden-zoeken. Wij zijn eigenlijk in eerste instantie ook niet van die bordspelletjes-liefhebbers, maar dat was wel even grappig voor een avondje.
je zit op een camping denk ik als je voor je tent zit? Wij deden dit vaak op de camping: Kubb | Kubbwinkel Heel leuk, zowel samen als in groepsverband te doen. (trouwens zelf de stokken/blokken op maat laten zagen bij bouwmarkt, veel goedkoper). En anders een 100spellendoos kopen? begin je bij 1 en als je bij 100 ben kan je naar huis
Regenwormen is heel leuk met z,n tweeën. En yahtzee natuurlijk!! Je kunt ipv met 1 rij te spelen ook in een keer het hele briefje doen dus met 6 rijen
Barricade!!!!! enorm leuk spelletje om elkaar mee te pesten. Ik heb het in de kringloopwinkel gehaald.
Wij hebben yathzee, rummikub, mens-erger-je-niet, Monopolie deal, yathzee hebbez (kaartspel kwam ik voor een paar centen bij de action tegen), stap op en een kaartspel mee. Wij houden erg van spelletjes
Rummi cup i love it Boggle Galgje Kaarten En je hebt zon spel met allemaal stokjes die moet je dan laten vallen en dan een voor een zien te pakken zonder de stokjes te laten bewegen kan even niet op de naam komen... Dat is ook leuk voor de kds