Meid ook ik duim mee! Hoe gaat het nu met jullie. Het lijkt mij erg slopend om te moeten wachten op een uitslag als deze. Ik hoop dat je de 19e allen maar goed nieuws krijgt te horen over je vader. Helaas weet ik al te goed hoe het is om je ouders te moeten missen. En dat gun ik echt niemand! Mijn ouders zijn beiden met precies! 4maanden verschil overleden aan kanker. Mijn vader had maagkanker en mijn moeder had longkanker. Ik wil je heel veel succes wensen.
Ik kan alleen maar zeggen "petje af voor jullie" hoe jullie ermee omgaan.Ik wens jullie dan ook veel plezier in center parcs!!Ik laat je volgende week weten hoe de uitslag is..Door jou verhaal haal ik wel weer wat kracht dank je daarvoor.. Dikke x en veel sterkte in deze tijd
Dank je wel dat je aan me denkt.. Mijn vader voelt zijn eigen heel goed gelukkig maar. Hij praat er nu nog niet graag over maar dat komt wel als de uitslag binnen is en we meer weten.. Jullie lezen de uitslag volgende week wel..
dat moet een moeilijke tijd voor je zijn geweest om je ouders in zo'n korte tijd te moeten laten gaan... Ik hoop dat dat nog lang bij ons zal duren... Volgende week laat ik je de uitslag weten
Ja zeker meid daar blijven we vanuit gaan lekker genieten van je ouders. En hopelijk komt het helemaal goed en is het iets om je geen zorgen over te maken!!! Ja het was zeker een moeilijke periode ik was toen ook maar 10 jaartjes oud
Deze verhalen grijpen me zo aan. Heb jammer ook vaak in zo'n situatie gezeten. Mijn lieve vader is 16 aug. 2008 uiteindelijk overleden aan de gevolgen van leukemie. Ik wil dan ook iedereen die in zo'n nare situatie zit heel veel sterkte wensen met alles. Ik leef met jullie allemaal mee. Veel liefs en sterkte gewenst.
Keano 19 november ben ik weg dus ik kom een weekje later hier kijken maar ik steek wel een kaarsje voor jullie aan in het parc! Valt mij nu pas op hoeveel mensen er al een ouder (of nog erger zelfs beide ouders) hebben verloren. En dan mag ik zelfs nog in me handen klappen dat ze mijn dochtertje heeft mogen meemaken. (en nu ga ik maar weer naar het drukst bezochte onderwerp van vanavond, ook niet leuk natuurlijk maar wel wat luchtiger)
Hoi Dames.. We hebben de uitslag binnen...Helaas het is blaaskanker!!In de vlies van de blaas zitten kankercellen en dit kunnen ze niet operatief verwijderen..Hij heeft vandaag bloed moeten laten prikken, om te kijken of het medicijn Tcb(als het goed is weet het niet zeker)hij daar tegen kan..Is dat zo dan moet hij de komende 3 jaar deze prik maandelijks komen halen..Het is geen chemokuur, maar een andere soort ervan..Als hij er niet tegen kan weet ik nog niet wat ze moeten doen maar dat horen we maandag, dan moet hij terug voor de uitslag..ik had hier wel opgerekend maar heb vandaag wel een paar traantjes moeten laten..Maar gelukkig is het (als ik het zo mag noemen)geen aflopende zaak, en zal hij nog lang van mijn zoontje mogen genieten..Zo zie je maar leef elke dag alsof het je laatste is..Bedankt voor alle lieve reacties en als ik iets meer weet laat ik het weten Dikke x
Hey Keano, ik had maandagmiddag al je berichtje gelezen maar eerlijk gezegd kon ik er niet eens op antwoorden door mn eigen situatie. Ik vind het zo klote voor je dat je vader ook kanker heeft. Oke het is geen aflopende zaak gelukkig maar ja je weet dat ie kanker heeft en daar moet je mee leren leven want volgens mij ben je bij elke onderzoek bang voor uitzaaiingen ofzo Bij mijn moeder is het heel hard gegaan, vorige week zondag voordat we een weekje weggingen kon ze nog lopen nou en vanaf maandag toen we in dat huisje zaten kon ze alleen nog maar liggen. Komt door die pijn die zo erg is door de uitzaaiing in dr heup. Gelukkig heeft ze sinds gisteren de hoeveelheid morfine gekregen die ze nodig heeft, ze is nu sinds 5 maanden voor het eerst zonder pijn. Maar goed ze moet wel voorzichtig zijn want haar heup staat op ontwrichten :x Ik ben op dit moment zo boos en verdrietig, 10 december zouden we trouwen maar die hebben we vorige week afgezegd omdat het zo slecht ging. Ik ben zo bang dat ze het einde van het jaar niet haalt. Het idee dat ze mn dochtertje niet ziet opgroeien, daar kan ik echt niet mee om gaan, ze is er zoooooo trots op. Eindelijk dr eerste kleinkind en dan gaat ze zelf Maar goed ik dwaal af want het ging over jouw vader! Ik wil je het allerbeste wensen en ik hoop dat je papa nog heel lang bij jullie is. En dat hij zo weinig mogelijk last van alles heeft. Wat een kloteziekte is dit, het verziekt echt veel levens. Idd leef elke dag alsof het de laatste is. En geniet van je familieleden en maak je niet druk om elke wissewasje
Hoi, @Rebellion De tranen stromen over mijn wangen als ik je verhaal lees....Het is inderdaad een K*T ziekte!!!Als ik je ergens mee kan helpen kun je me altijd een pb sturen.. Ik zal aan jullie denken, en wens jullie heel veel kracht en sterkte in deze tijd... Over mijn vader hij kan tegen de medicijnen en wordt 30 december voor de eerste keer geholpen...Ze gaan over 2 weken kijken of zijn nieren goed funtioneren, ik denk voor de medicijnen.. Hij is er goed onder en maakt zijn eigen tot nu toe niet druk... Ik vindt het wel fijn om met anderen erover te praten kun je je hart even luchten Dikke x
Dank je Rebellion, ik wens jou en je familie ook heel veel sterkte, wat een vreselijk nieuws zeg Mijn vader ligt sinds vorig weekend weer in het ziekenhuis, hij heeft een 'beestje' opgelopen in zijn katheter, die tijdens de operatie is gezet. Hij heeft 3 dagen op de IC gelegen en even waren we heel bang dat hij niet meer mee naar huis zou komen Gelukkig is hij er weer bovenop, de infectie zit er nog steeds en hij moet in het ziekenhuis blijven aan de antibiotica tot het weg is. Gister was de bloeduitslag binnen en er zijn geen sporen van kanker meer gevonden, dus dat was goed nieuws. @Keano, ik hoop dat de medicatie bij je vader aanslaat en dat het snel beter gaat. Ze gaan de blaas niet verwijderen bij je vader? Dikke knuffel voor jullie allemaal.
Hoi, Allereerst harstikke fijn om te horen dat je vader kankervrij is... We gaan ervan uit dat het gaat aanslaan, en nee ze gaan de blaas niet verwijderen..Mijn vader wil ook nog graag zijn tweede kleinkind kunnen mee maken(ik ben enigste thuis)mijn vriend zei toen ga maar een babyborn bij Intertoys kopen haha...Nee zonder gekheid hij staat er positief tegenover en dat is al heel wat..Veel succes met je vader, en als je ooit wil kletsen stuur me maar een pb Dikke x