tjonge, wat vind ik jullie leuk!! Ik breng echt veel te veel tijd door op dit forum!! Terwijl ik eigenlijk wasjes moet draaien, schoonmaken, een "goed" boek moet lezen, enz... Volgens mij ben ik verslaafd! Help!!
Hmm... moet ik effe vervelend doen ofzo? Misschien dat je het hier dan niet zo leuk meer vindt. Ok, komt ie: .... Ik kan niks verzinnen, shit...
Heee Malka!! Ga eens wat doen joh luilak! De hele dag internetten kan echt niet! Heb je geen kind om voor te zorgen ofzo!!!!!!! Hier ook zo'n verslaafde op wie er nog een mand was staat te wachten.
Erg he! Gelukkig lijdt de kleine er niet onder!! Vind haar gelukkig veel belangrijker!!! Maar als ik moet kiezen tussen huishouden of zp En er moet wel wat gebeuren, want mn schoonmoeder komt zaterdag logeren, en ze viert hier haar verjaardag dus familie komt ook...
ik herken het wel hoor!!! haahahaha mijn afwas is echt bergenhoog! Oeps! Maar nu ben ik ziek dus laat ik manlief de afwas doen maar ik ben ook verslaafd mijn man is ook forumverslaafd en ik snapte daar vroeger niks van maar nu wel
Haha herkenbaar! Maar ik doe wel eerst de dingen die moeten gebeuren voordat ik weer achter de pc kruip.
Heb alle slaapkamers schoongemaakt en dochter te eten gegeven en lekker mee gespeeld! Kom terug, heb ik alweer zoveel gemist!!!
Haha ja dat is het probleem ook bij mij. Ik wil de club van de septembermama's bij houden, de lounge lezen, en dan nog al die andere onderdelen. Pfff... je hebt er bijna een dagtaak aan!