Lieve dames van zwangerschapspagina ... Tips?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ticobo, 24 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ticobo

ticobo Nieuw lid

24 jan 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ons zoontje wordt over enkele weken al weer 1 jaar! Het is een leuk, soms ook moeilijk jaar geweest.

Natuurlijk zorgen wij ervoor dat ons zoontje de nodige kadootjes krijgt. Nu wil ik echter mijn vriendin graag ook verrassen met een klein kadootje, om haar te bedanken voor het afgelopen jaar, dat ze zo'n goede moeder is voor mijn zoontje, en dat ze zo goed voor hem (en mij) zorgt.

Tips? Wat zouden jullie (als moeders) nu erg leuk vinden om te krijgen? Zijn er wellicht mannen geweest die jullie ook verrast hebben?

Dank voor jullie antwoorde alvast!

2. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113
    wat lief van je!
    een mooie foto shoot van jullie als gezinnetje?
    verwendagje bij schoonheidssalon ofzo
    mooi sierraad?
    lekker dagje uit met je gezinnetje
    iets wat ze altijd al heel graag wou hebben?

3. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Aah, dat is lief! :)

Ik zou het op prijs stellen als het echt iets persoonlijks is, een cadeau waar moeite voor is gedaan. Met je zoon zou ik aan de knutsel gaan: canvasdoek en verf en maak er iets moois van. Voor zover dat mogelijk is ;) maar het gaat immers om het gebaar. Een mooie bos bloemen en een kaart met lieve woorden erbij zouden hier zeker voor een hoog smelt-gehalte zorgen.

4. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    Wat lief zeg!
    Ik heb toen een hangertje met naam van dochter gekregen voor aan mijn ketting.
    Kijk maar eens op mamakado.nl, heel veel leuke sieraden in allerlei prijsklasses.
    Dat blijft altijd tastbaar.

5. IngridE

IngridE Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.214
    0
    36
    Brabant
    Ik heb een slavenarmband gekregen van mijn man met daarin de naam en geboortedatum van onze zoon.

6. Cinderellea

Cinderellea Niet meer actief

Een mooi sieraad inderdaad!

7. Barbera

Barbera Actief lid

9 jul 2012
    175
    0
    0
    ik heb zelf een ketting van Quoins gekregen, met een munt erin waar de foto van ons zoontje op is gegraveerd. Echt zo gaaf, krijg er heel veel (positieve) reacties op!! Mooier cadeau had hij me niet kunnen geven.

8. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Ik vind het idee van zelf wat verven/knutselen met je kindje al een heel leuk idee! En ik zou een sieraad ook wel heel mooi vinden! Zoals idd een ketting of slavenarmband met de naam en geboortedatum van jullie kindje

9. MamaVanAnne

MamaVanAnne Fanatiek lid

21 jul 2013
    1.164
    0
    36
    NULL
    NULL
    Het idee dat je er aan denkt en haar bedankt, op welke manier dan ook, zal altijd in goede aarde vallen volgens mij :D
    Dus volgens mij kan je het niet verkeerd doen :)

10. saartje1982

saartje1982 Fanatiek lid

2 mrt 2012
    1.324
    0
    0
    Ik heb een bedelarmband gekregen van mijn man. Met een bedeltje eraan met naam en geboortedatum van ons zoontje. Aan de armband kan dan bij het volgende kindje weer een bedeltje toegevoegd worden.

11. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Misschien kun je eens kijken op mamakado.nl daar hebben ze erg leuke dingen vind ik 😊

12. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Heel lief

zijn er eigenlijk ook dames die hun man ern kado hebben geven omdat ze vader zijn?

13. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    wat lief!!
    een sieraad idd.

@blauwe speen.. eigenlijk niet, maar op Vaderdag doe ik extra mijn best iets liefs te geven:p

14. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Wat ongelofelijk lief!!!!

Ik sluit mij helemaal aan bij een sieraad. Natuurlijk wel als ze een sieraad persoon is hihihi!
    Anders idd iets moois geknutseld door jullie zoontje. Weekendje weg.
    Denk dat wat je ook verzint, het echt in de smaak zal vallen!!

15. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik zou zeggen een tekening.
    Heeft je zoontje al eens geverfd?
    Je kan vingerverf halen bij de action, dan haal je er ook een kader bij om de tekening in te kaderen.

Kleintje in de stoel of op de grond, verwarming goed aanzetten, kranten op de grond of tafel. Als het lekker warm is niet teveel kleren aandoen. Speen in de mond en verven maar :p je moet wel helpen met verven en de speen in de mond is om verf in de mond te minimaliseren :D
    Kost niks maar als ze nog nooit een tekening heeft gekregen is die tekening meer dan een miljoen waard :)
    En een bakje met warm water bij je zetten om de handjes te spoelen

Deel Deze Pagina