Ons zoontje wordt de laatste tijd 's nachts weer wakker Een paar keer per nacht, kreunend. Nu hebben we een paar dagen rijstebloem toegevoegd bij zijn fles (theelepeltje), zijn er nu weer mee gestopt omdat hij er kramp van kreeg maar dat is alweer 3 dagen geleden. Ik vroeg me af of hij daar last van had 's nachts of dat het iets anders kan zijn. 's Ochtends heeft hij wel altijd een poepluier (maar pas rond 5/6 uur gaat hij poepen en het kreunen begint al rond half 3 's nachts) Nu helpt een speentje vaak wel. Herkent iemand dit bij zijn kindje? Het is wel begonnen rond de periode van de rijstebloem, maar hij zat toen ook net in zijn sprongetje.....
Ben je al begonnen met groenten? Ik meen ergens gelezen te hebben dat je wou beginnen..... Misschien ligt het daar aan.
nee nog niet, wilden daar nog even mee wachten totdat we zeker weten dat hij geen 'last' meer heeft van de rijstebloem...
hier is het gewoon een kreun/kraai periode...dat is zn nieuwe geluid... ook snachts als ie bijv honger heeft, hij huilt niet/nooit meer maar maakt dat gekke geluid haha.. hier is het vaak zn speentje, maar kan ook krampjes zijn net voor ie moet poepen of honger of ligt niet lekker ...of gewoon zomaar! het is in feite gewoon bt jammeren/mopperen...hier dan
dacht ook idd dat het dat kon zijn.. Overdag heeft hij ook nieuwe geluidjes; hij gilt de hele dag, echt hilarisch!!
ja daarom...als jij weet dat het geen vieze luier is, honger ofz is het btj gemopper... mss heeft ie het wel koud of warm...ligt ie niet lekker...of issie gewoon ff heel wakker kan ook hhaa.. vanacht ging de mijne bij de nachtvoeding om 4 uur...nog ff kwartier liggen kletsen...heb em maar bij me gehouden tot ie echt moe werd hihi
Mijn dochter word sinds anderhalve maand ook steeds kreunend wakker s'nachts.Hiervoor sliep ze altijd erg rustig,maar nu zijn de nachten echt een drama geworden. Ik weet niet waardoor het komt maar het enigste wat hier helpt is om dr bij me in bed te nemen.Dan slaapt ze heel rustig. Sinds 3 nachten slaapt ze nu dus bij mij in bed.