Bandenpijn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door corina1989, 26 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Ik vroeg me af of de klachten van mij bandenpijn zijn. En of er meer meiden met deze klachten zijn.

Ik ben nu bijna 22 weken zwanger en heb al een mooi buikje. Overdag geen pijnen en weinig klachten. Maar als ik 's avonds op bed ga, dan kan ik moeilijk een houding vinden. Op den duur val ik in slaap en word ik rond een uur of 4 wakker om te plassen :). Maar als ik me dan omdraai in bed, dan doet mijn onderbuik vervelend. Erg trekkerig/spierpijn gevoel in mijn flanken, rondom de navel en schaamstreek. Als ik eenmaal geplast heb en weer in bed lig heb ik het nog, maar wel iets minder. En als ik 's morgens uit bed wil, doe ik dit vooral erg rustig. En als ik eenmaal rechtop zit, heb ik het gevoel alsof alles 'zakt' door de zwaartekracht en ook dit is even gevoelig.

Is dit bandenpijn en normaal? Heb er al een tijdje 'last' van.

2. vondebs

vondebs Bekend lid

16 okt 2009
    684
    0
    0
    heb het ook al een paar weken. Ik heb gehoord dat rond deze weken de baarmoeder erg uitrekt en groeit, en denk dat de pijntjes hiervan komen.

3. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Oke. Fijn dat jij dit ook zo voelt. Zal het de volgende keer ook even voorleggen aan de VK.
    Nog meer meiden?

4. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Ze zeggen dat bandenpijn zijn piek heeft bij 18 tot 24 wkn, daarna wordt het vaak wat minder. Je zit precies in die periode en klinkt idd wel als bandenpijn.

(heb er zelf overigens geen last van nu, maar is ook al 3e kindje, dus er is al veel opgerekt ;))

Deel Deze Pagina