Maak me zorgen!

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Aylin16, Feb 2, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    Betse Verloskundige,

Ik heb 3 dagen voor nod duidelijk positief getest met Matcare dipstick en Kruidvat. Ik heb op dag 21 mijn eisprong gehad dat weet ik door ovulatie testen en temperaturen.

Nu zei een vriendin van me dat je niet zo duidelijk kunt testen 3 dagen voor nod en dat ik me dus zorgen moet maken of dit misschien een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is. Wat moet ik hier nou mee?

Maak me nu ineens wel zorgen....Ben in oktober gecuretteerd na een ma met 12 weken dus ben gelijk weer bezorgd! Kan je überhaupt duidelijk positief testen 3 dagen voor nod en wat kunnen de oorzaken zijn als je zo vroeg al positief test?

Testen staan in mijn album!

Alvast bedankt...ben nu hartstikke ongerust...

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi aylin,

De testen zijn tegenwoordig zo gevoelig dat ze ook al voor je nod positief kunnen uitslaan.DIt hoeft absoluut niet te wijzen op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Heel begrijpelijk dat je je zorgen maakt het is ook niet niet een miskraam meemaken!
    JE mag vast wel iets eerder komen voor een echo bij je verloskundige. Voor de 7 wkn heeft weinig zin om dat de kans dat er heel weinig te zien is of nog geen hartactie groot is.

Imke

Share This Page