Maak me zorgen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Ruben, Feb 9, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ruben

Ruben Actief lid

Jan 3, 2008
    171
    0
    0
    Drie weken geleden was ik me zoontje lekker aan het inmasseren met olie. Op het moment dat ik aan zn elleboog zat begon hij hard te huilen maar was ook snel weer over... ik vond het wel raar maar dacht misschien heeft hij zich gestoten. De dagen erna hield ik hem wat in de gaten en viel me op dat hij zn handje niet meer strekte. Heb een weekje gewacht maar werd niet beter.. ben toen naar HA gegaan en die heeft me doorverwezen. Er zijn foto's gemaakt maar er was geen breuk te zien en een zondagsarmpje had hij ook niet.

Nu weer een week later is het door het maken van de foto's erger geworden en zie nog steeds geen verbetering! Ik zit me suf te denken of er iets gebeurd is maar dat is er 100% zeker weten niet. De donderdags toen ik er achter kwam hij van het KDV. Maar volgens hun is daar ook niks gebeurd.

Ik vind het zo raar omdat hij wel alles doet behalve strekken en naar buiten draaien. Hij lijkt er opzich geen last van te hebben totdat je het wil strekken en op zn elleboog drukt.

Uiteraard ga ik deze week weer naar de HA als het niet beter word maar misschien herkent iemand van jullie dit verhaal.. ik pieker me echt suf wat het nou kan zijn!

Gr, Diana

2. Mirro

Mirro Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    1,782
    30
    48
    Nee, ik herken het niet, maar als ik jou was zou ik zeker weer naar de huisarts gaan. De ervaringen die ik om mij heen hoor, is dat een HA niet altijd even alert is. Dus bij geen gehoor, ga gewoon naar het ziekenhuis!

Succes!

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Oh wat naar zeg... ik heb er geen ervaring mee maar ik hoop dat het snel over is.

4. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,275
    6,802
    113
    Toch ergens gestoten misschien.

Of misschien verdraait.

Ik zou inderdaad toch weer even naar de huisarts gaan.

Ik weet dat het bij volwassenen wel heel lang kan duren voordat een verdraaiing of kneuzing weer genezen is.

5. Ruben

Ruben Actief lid

Jan 3, 2008
    171
    0
    0
    Ok, in iedergeval bedankt voor jullie reactie's!

Share This Page