hoi, ik ben nu 24 weken zwanger en merk sinds een paar weken dat ik vooral op mijn werk mezelf heel kort kan concentreren. ik ben erg snel afgeleid. en "moet" steeds tussen door andere dingen doen (zoals snuffelen op babysites). zo nu ook weer. gelukkig merkt/zegt mijn baas niets over mijn internetbezoekjes maar vind het zelf best vervelend dat hierdoor mijn werk blijft liggen. wie heeft hier nog meer last van. en wie weet wat je hier aan kan doen? groetjes
Ik heb dit ook al een erg lange tijd. Ben nu 27 weken. Zelf vind ik die korte onderbrekingen fijn, want zonder maak ik veel fouten. Helaas gelooft mijn baas dit niet en heb ik vorig jaar een slechte beoordeling gehad. Voorzichtig zijn dus! Je kunt beter gebruik maken van je recht op extra pauze (1/8 van je werktijd extra pauze) en dan achter je computer weggaan.
Ik dacht dat het aan mij lag, maar dat kan dus ook door de zwangerschap komen? In dat geval herken ik het, ik heb geen meekijkende baas dus dat scheelt, ik wissel gewoon af en doe tussendoor wat andere dingen, maar merk wel dat ik minder voor elkaar krijg.
hoi vogelinnetje, waar vind ik dat, dat ik recht heb op 1/8 extra pauze? dan kan ik dat aan mijn baas voorleggen.