Hey Michelle, Als het goed is, moet je nu meer weten: hoe is het gegaan??? Ik hoop toch zo op goed nieuws!!!! van een meelevende Marla
Hey Michelle, Ook ik ben benieuwd hoe de echo is gegaan.. Net als alle andere hier hoop ik ook voor jullie dat het goed nieuws is.. ** Knuffieee **
Dag lieve lieve meiden......sorry voor de late reactie maar het was hier een dolle boel na de echo..overgelukkige opa's en oma's haha.....De echo was helemaal GOED!!! Het vruchtje zat in de baarmoeder en zelfs het hartje al gezien!!!!! Heb alles al bij elkaar gehuild en kan het nog maar nauwelijks geloven maar we zijn overgelukkig!! Bedankt voor jullie lieve woorden...jullie hebben me echt geholpen! Ik ga vanaf nu proberen te genieten! Dikke knuf voor iedereen!
Zie je wel !!! Van harte gefeliciteerd, dit is echt super nieuws!! Heel veel geluk verder met je zwangerschap en probeer er een beetje van te genieten.
Ooooh Michelle, te gek! Gefeliciteerd!!! Ik kan me voorstellen dat je het gisteren uitgebreid moest vieren. En zelfs al het hartje gezien! Wooow, nu hoef je je niet meer zorgen te maken over een BBZ en kun je lekker gaan genieten! Liefs, Marla
haha...jullie zijn schatten!!! Heb 7 april intake VK...pfff gaat het dan nu toch echt gebeuren...het voelt nog zo onwerkelijk....(mijn darmen denken daar duidelijk anders over haha) knuffel voor jullie allemaal!