maak me zorgen

Discussie in 'Prematuur' gestart door Fairytale, 8 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Vorige week waren we nog voor controle in zh
    Alles wass goed, e omdat hij verstopping kreeg door de extra ijzer mochten we daar mee stoppen..

alleen nu is hij sinds afgelopen zondag zo moe..slaapt de hele dag door. en zelfs bij voeding moet ik hem soms wakker maken.
    Gister ieamand van consultatiebureau geweest en zei dat hij er goed uitzag. Ze zei dat het waarschijnlijk niet aan ijzer lag. lMaar vandaag hetzelfde. Ik maak me zo'nzorgen.. iemand die het herkent? Morgen ga ik de kinderarts bellen..

2. adi

adi Niet meer actief

Op die leeftijd hing ik ook om de haverklap aan de telefoon hoor, gewoon bellen!

Mijn dochter heeft ook het ijzerdrankje gehad en we zijn toen ook gestopt vanwege de verstopping, ik kan me niet meer herinneren dat ze daarna zoveel last van had. Maar het kan denk ik ook niet zo'n direct effect hebben, het is niet zo dat dat spul van de ene op de andere dag uit zijn lichaam is.

Hoe is hij verder? Is ie erg bleek? Kijkt ie helder en drinkt ie goed?

Hoe lang is hij overigens thuis? Ik heb de eerste maand met al mijn vragen gewoon naar de afdeling gebeld waar de kindjes hebben gelegen. Dat mocht gewoon. Ik kon op elk moment van de dag of nacht bellen (heb 2x om 3 uur 's nachts gebeld met vragen), je krijgt iemand aan de lijn die jou en je kind kent en die goede antwoorden kan geven op deze vragen.

Overigens heb jij nog bijster weinig aan het CB, dat komt later wel als hij zijn prematuriteit heeft ingehaald, maar tot die tijd moet je echt in het zkh wezen, CB heeft echt geen kaas gegeten van premature kindjes.

Succes meid en probeer niet al te ongerust te zijn!

3. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Hij is al bijna 2 maandjes thuis alweer, het gaat snel!
    Hij is niet bleek, kijkt ook wel helder, alleen zijn oogjes gaan wel snel dicht. Hij drinkt ook wel goed, alleen moeten we hem wel steeds beetje wakker maken om door te drinken. Maar hij drinkt wel bijna alle flessen op. Soms laat hij 10 staan, dus het valt mee.

Dat met het CB had ik al een beetje door, ik moet ze ook wel 100x vertellen dat hij 8 week te vroeg is.

Toen hij net thuis was, heb ik ook wel eens naar de afdeling gebeld, de laatste keer kreeg mijn man echt een verpleegster aan de lijn met: Waarom belt u hier dan heen? U zoon ligt hier toch niet meer..
    Nou ja, terwijl toen hij naar huis ging ze zeiden dat we altijd konden bellen.

Maar ik probeer ook niet zo snel bezorgd te zijn, maar het gaat gewoon vanzelf. Sommige dingen zijn gewoon zo onduidelijk.

Deel Deze Pagina