Ik wil graag een vroege zwangerschapstest doen. Heb algelopen woensdag mijn ei gehad en wil graag voor volgende week zaterdag testen omdat we dan op vakantie gaan. Ik ben zo zenuwachtig en vind het echt allemaal super spannend... Welke testen zijn daar goed voor?
Waarom zou je eerder willen testen dan je NOD, die zaterdag is dan 5 dagen eerder. Lijkt mij wat te vroeg, ook om evt. teleurstelling te voorkomen. Ik zou je adviseren een test van het KV te halen (2voor5) en dan op vakantie te testen.
Omdat als het dan niet zo is ik hopelijk een beetje de teleurstelling kan verwerken. Ben bang dat als ik op vakantie er achter komt het een grote domper heeft op onze vakantie en dat wil ik gewoon niet. Al snap ik natuurlijk wel dat het beter is om te wachten
Als je dan per se wilt testen zeg ik de KV2v5, Deze is erg gevoelig maar mocht de test negatief zijn, zegt dat nog niets natuurlijk want je bent dan wel erg vroeg met testen. Succes
Ik had wel 5 dagen voor nod een duidelijk positieve test. Maar iedere vrouw is anders. Ik had toen een uiterst gevoelige midstream van Zwanger & Kids. Die eerder positief dat de kruidvat 2v5.