Goede echo, toch nog steeds bruinverlies (9 weken)

Discussion in 'Zwangerschap' started by TSCM, Jan 25, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TSCM

TSCM Actief lid

Jun 13, 2010
    306
    97
    28
    Noord-Brabant
    Ik heb een goede echo gehad met 6 weken, 8 weken en 9 weken. Ik zou dus eigenlijk heel blij moeten zijn!

Toch kan ik niet genieten. Ik heb namelijk al sinds 5,5 week bruinverlies. Het komt en het gaat en het was eerst helemaal niet veel. Sinds drie dagen is het meer. Daarom had ik in paniek de verloskundige gebeld en mocht ik komen voor een echo. Kindje goed gegroeid, niets aan de hand. In de baarmoeder is ook niets te zien wat het bruine bloedverlies kan verklaren.

Toch zit ik mezelf echt gek te maken. Waar komt dat bruine slijm dan vandaan???

Ik heb de afgelopen dagen een paar keer geniesd, heb ook gevolleybald (best zware wedstrijd), maar kan het nu echt daarvandaan komen?

En kan ik er zeker van zijn dat - omdat de echo's goed waren - het niets met een eventuele miskraam te maken heeft?

Ik zou zo graag willen dat het stopt... :(

Alvast bedankt voor de reacties!

2. senna999

senna999 Fanatiek lid

Apr 11, 2010
    2,815
    1
    0
    herkenbaar je verhaal.
    ik had dit ook en dit was pas rond week 16 weg.
    ze konden het ook niet vinden, inwendig onderzoek gehad, uitstrijkje.. niks..
    nu een gezonde dochter dus het hoeft niks te zijn.
    en een kans op een miskraam houd je toch net als ieder ander.
    zou proberen het van je af te zetten en te genieten van je zwangerschap. ik weet dat dit heel moeilijk is, maar achteraf baal ik ervan dat ik zolang mezelf druk heb lopen maken.

3. TSCM

TSCM Actief lid

Jun 13, 2010
    306
    97
    28
    Noord-Brabant
    Hoi Senna,

Bedankt voor je geruststellende reactie! Ik vind het echt heel moeilijk. Misschien dat het beter gaat als die 12 weken-grens bereikt is...

Liefs,

TSCM

4. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

Aug 4, 2010
    3,445
    2
    38
    Hier ook tot ruim 10 weoen... echo's bleven goed en kleintje groeide ook gewoon goed in de curve... waar eht vandaan kwam kon niemand zeggen, het hoorde er gewoon bij. inmiddels al ruim 30 weken zwanger en sinds de 11e week ook nergens meer last van gehad..... zolang de echo's goed zijn en het kindje goed blijft groeien zoals dat hoort bij deze termijn zou ik me echt neit te veel zorgen maken, al weet ik dat dat makkelijk gezegd is dan gedaan.... waarschijnlijk hoort het gewoon bij je zwangerschap....
    Succes ermee en probeer hoe moeilijk ook toch ervan te genieten..

Liefs Chelleke

5. TSCM

TSCM Actief lid

Jun 13, 2010
    306
    97
    28
    Noord-Brabant
    Chelleke, ook jij bedankt voor je reactie!

Ik ga mijn best doen vertrouwen te hebben in mijn eigen lichaam ;)

Liefs,

TSCM

Share This Page