mijn zoontje van 4 maand spuugt ineens veel na het eten loop het er uit en soms zelfs nog een uur later komt er echt een hele golf omhoog..we zijn nu wel sinds een paar dagen begonnen met 1 eetlepel rijstebloem in de laatste fles en ook doe ik johannesbroodpitmeel door zn fles voor het spugen maar dat helpt niet echt goed. iemand enig idee hoe dat zo ineens kan?
Hier spuugt ze ook opeens meer, maar ze heeft er verder geen last van dus laat het maar zo. Heb hier meer het idee dat ze gewoon net te veel drinkt oif (bv dus zie niet wat ze drinkt). Zolang het niet heel erg veel is en hij geen last heeft zou ik nog even afwachten.
Dat kan het best zijn. Door speen 2 drinkt hij misschien te snel? Mijn dochtertje heeft nu speen 3, door 1 en 2 zit de speen steeds verstopt door de johannesbroodpitmeel.. Als zij heel snel/gulzig drinkt spuugt ze ook.
hier ook sinds een paar weken...hij lijkt geen last te hebben maar inderdaad dat het er soms een uur later nog flink uit komt! heb ik hem vast hoor ik ineens "klets" op de grond en dan ligt daar weer een plakkaat... even meelezen dus...