Ik ben op zoek naar leuke sneakers voor mijn oudste (voor komend seizoen). De afgelopen 2 seizoenen heeft ze all stars gehad maar nu zoek ik eens wat anders. Bij scapino zag ik deze: Scapino.nl - Meisjes sneakers maar ze zijn het nog niet helemaal. Het soort schoen vind ik op zich wel leuk maar het mag wel iets aparter zijn. Wie heeft er al leuke sneakers gevonden of goeie tips?
ik heb laatst leuke, betaalbare jongenssneakers gekocht op plutosport.nl...misschien dat daar iets opstaat?
Ik heb laatst leuke jongenssneakers via Schoenen online kopen - Online Schoenen Shop | Brandos.nl gekocht. Op Kleding en schoenen online | TOT 70% KORTING BIJ ZALANDO.NL | Geen verzendkosten hadden ze ook leuke, maar dat was beide voor jongens.
Onze dochter heeft deze k3 schoenen K3 - suède sneakers? Bestel nu bij wehkamp.nl Maar zij is ook een grote fan van K3!
ik heb deze week leuke van de aktiesport. die hebben op moment aanbiedingen. voor maar 20,- euro heb ik grijs met roze gympies. van le coq sportief Le coq sportif - BILLY MID TDL Grijs - aktiesport.nl - kinderen FOOTWEAR - babyschoenen op deze link kan je ze bekijken. lukt mij niet om een foto te plaatsen.
Hier komen toch echt weer Allstars, die vervelend nooit vind ik! Geox heeft ook leuke Allstar achtige schoenen maar die beginnen vanaf 26.
deze vind ik ook leuk: Le coq sportif - LE COQ SPORTIF BAILIE MID TDL Grijs - aktiesport.nl - kinderen FOOTWEAR - babyschoenen
Ja! Die le coq sportif sneakers zijn leuk! Vind zowel die zwart/ roze als die laatste (grijs, roze, blauw) erg leuk! En nog aantrekkelijk geprijsd ook! Goeie tips allemaal hoor, bedankt!