juist geen ongipijn

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Mynou, Apr 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mynou

Mynou Lid

Apr 8, 2007
    13
    0
    0
    Ede
    Hallo allemaal,

Ik ben Mynou en ben nu 5 weken zwanger (Moet nog banner e.d. aanmaken maar ik ben nie zo handig dus dat kan ff duren....).

Ik heb twee testen gedaan.. 1 3 dagen voor NOD en 1 1 dag erna allebei een duidelijke + (clearblue).
    ik heb al een dochtertje van 2 jaar.

Nu mijn vraag: ik zie bij het opnoemen van de eerste symptomen veel staan dat mensen ongikrampjes hebben in het begin van hun zwangerschap. Dit had ik bij mijn vorige zwangerschap ook een dag of vier en ik dacht dat ik ongi zou worden maar was dus zwanger.
    Nu heb ik dit helemaal niet gehad. Omdat ik hier best onzeker van wordt hoor ik graag of er nog meer mensen zijn die dit niet gehad hebben..?

Alvast bedankt!

Groetjes, een blije maar onzekere mama

2. Mynou

Mynou Lid

Apr 8, 2007
    13
    0
    0
    Ede
    echt niemand?

3. mariell

mariell Lid

Apr 8, 2007
    22
    0
    0
    Hoi Mynou,

Ik probeer op het moment zwanger te worden. Heb nog geen kinderen. Maar 7 jaar geleden heb ik helaas een abortus gehad met 14 weken.
    Ik kan me nog heel dat ik helemaal geen ongigevoel of krampjes had en de gynaecoloog zei dat met het kind alles goed was dus ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken.

Geniet ervan :) ! Ik hoop dat het mij ook weer gebeurt.

Veel liefs Marielle

4. Mynou

Mynou Lid

Apr 8, 2007
    13
    0
    0
    Ede
    Hoi Marielle,

Bedankt voor je reactie, stelt me toch wel enigszins gerust!
    Lijkt me heftig een abortus ik hoop voor je dat je snel zwanger bent !

Groet,
    Mynou

5. Kreeftje72

Kreeftje72 Actief lid

Mar 2, 2007
    127
    0
    0
    Uden
    Ik heb ook geen ongikrampjes wel wat pijn in liezen en onderrug en wat gevoelige borsten en ben emotioneler en moe maar dat is het wel!

Gefeliciteerd hè!

6. Mynou

Mynou Lid

Apr 8, 2007
    13
    0
    0
    Ede
    Hoi Kreeftje,

Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Ik heb ook wel iets gevoelige borsten en ben ook behoorlijk moe.
    natuurlijk weet ik ook wel dat iedere zwangerschap verschillend is maar ja...die onzekerheid he? :rolleyes:

Ik heb gelukkig wel hele duidelijke zw-testen (duidelijke dikke strepen) dat stelt me wel weer gerust....

Share This Page