Dames, Sinds vandaag heb ik onwijs pijn in mijn lies, alleen rechts. Vooral met opstaan en lopen gaat echt met moeite echt pijnlijk. Als ik zit heb ik nergens geen last van..... Weet een van jullie waar dit op kan duiden? Kan dit al bandenpijn zijn? Ik ben nu ruim 18 weken. Bedankt Liefs Juffie
kan zeker bandenpijn zijn!! ik had daar met 8 weken al last van! En dat is precies de pijn die jij beschrijft. Geen zorgen maken het komt en het gaat Liefs,
Dank je Moekje! Vervelend hè, we moeten er wat voor over hebben. In ieder geval een teken dat de baarmoeder en dus de kleine goed groeit, toch? Jij bent al ver! Spannend zeg! Nog even en dan lekker jullie wondertje bij jullie!
Lijkt mij een typisch gevalletje van bandenpijn! Ik had het al bij 6 weken! Rond 10 weken was ik er vanaf en sinds dien helemaal niet meer gehad. Rustig opstaan en geen snelle bewegingen maken helpt.
Ik heb er eerder helemaal nooit last van gehad....sinds vandaag ineens Maar inderdaad als ik dat zo hoor typisch gevalletje bandenpijn. Heb buiten even in het zonnetje gezeten, rustig opgestaan nu voel ik niets meer. Hopelijk niet te vaak....
Nadat ik me gisteren rustig had gehouden was het wel weg. Hele avond rustig gehouden, lekker op de bank filmpje kijken, ging naar bed naar de wc, en dat deed zo'n zeer plassen ( sorry voor de details) in mijn lies, daarn kon ik weer niet lopen van de pijn in mijn lies.....drukt mijn blaas dan ergens op of zo? Dat het daarna zo'n pijn doet? Zojuist met naar de wc gaan zelfde liedje namelijk...... Hoort dit ook onder de noemer bandenpijn?
Dat had ik vorige week ook. Ik had vrijdag teveel gedaan op het werk (veel tillen en lopen) en kreeg zaterdagavond tijdens het lopen opeens flinke steken in mijn lies. Ook met plassen had ik last. Het ging vanzelf weg. Woensdag was ik bij de bekkentherapeut en zij zei dat dat met de bekkenbodemspieren te maken heeft en heb nu oefeningen om ze sterker te maken. En een goede tip: laat je bovenbenen rusten als je zit. Dus zit niet met je benen over elkaar of gespannen, maar je bovenbenen uit elkaar en je voeten gekruist (ziet er niet uit, maar is wel beter). Je zou trouwens voor de zekerheid je urine kunnen laten checken op blaasontsteking.
Als je plast span je natuurlijk alle spieren in je bekkenbodem aan. Dat staat allemaal met elkaar in verbinding. Het kan soms flink zeer doen idd ik had het voornamelijk met uit bed stappen en van de ene zij op de andere draaien. En dat heb ik nog steeds met vlagen. De een heeft er immers meer last van als de ander.
Bedankt dames, dacht al nog niks gedaan en nu alweer pijn....had mezelf bedacht dat als mijn blaas vol is de baarmoeder wellicht wat omhoog gedrukt wordt? Als je uitplast zakt de boel natuurlijk weer dus pijn. Echt alleen rechts in mijn lies, geen buikpijn of in mijn schaamstreek alleen in de lies. Als ik dan gezeten heb is het over, dus een blaasontsteking lijkt me niet....dan had ik er heel de dag last van moeten hebben, heb ook totaal geen buikpijn helemaal niks, alleen die lies....auwie!
Klinkt mij ook als bandenpijn. Had ik hier ook al voor 10 weken flinke last van. Als ik opstond schoot het er in. Ik heb een behoorlijk hoge pijngrens maar dit was toch wel heftig.
Inderdaad kan echt heel pijn doen, en ik kan doorgaans wel ergens tegen maar dit is ff niet te hebben dan. Heb ff gezeten nu is het weer weg....ben benieuwd als ik weer naar toilet moet......?