Maak me zorgen

Discussion in 'Eerste symptomen' started by chantal26, Oct 26, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    4,181
    0
    36
    Hey meiden, ik maak me nu toch wel een beetje zorgen.
    Ik heb 2 prachtige gezonde dochters van 1 en 4 jaar.
    Nu zit het zo, ik ben nu een paar dagen overtijd,
    En ik ben nu al een week misselijk en heb wat pijn in mijn buik, ook ben ik zo vreselijk moe.
    Dus zou zo denken dat ik zwanger ben.
    Maar we hebben deze maand 1 of 2 keer gemeenschap gehad, we hebben het met condoom gedaan.
    Nu heb ik terug geteld en het is wel in de week van de eisprong geweest.
    Ik wil al een tijdje een spiraaltje laten zetten, maar aangezien ik een hernia in mijn rug heb, en heel gevoelig ben voor ontstekingen hebben ze aangeraden om nog even te wachten, ze hebben me aangeraden om dus even gemeenschap te hebben met condoom.
    Dat hebben we dus gedaan.
    Ik heb altijd een groot gezin willen hebben, maar helaas laat mijn gezondheid dat niet toe.
    Na de bevalling van onze tweede dochter heb ik heel veel meegemaakt.
    Ik heb verschillende ontstekingen gehad, een hernia die nog steeds niet goed is, onze dochter heeft een hele moeilijke start gehad.

En ik heb twee hele heftige bevallingen gehad.
    Nu had ik me erbij neergelegd dat ik het bij twee gezonde dochters hou, en we zijn nu zo gelukkig met ons gezinnetje.
    Alleen nu komt dit, en maak ik me echt hele erge zorgen.
    De artsen hebben ook tegen mij gezegd dat het verstandig is om het bij twee kindjes te houden.

Normaal gesproken als ik de menstruatie krijg, krijg ik wat buikpijn en de volgende dag is het zover.
    Nu voel ik me zo anders.

Stel nu dat ik zwanger ben, ik zou niet weten wat ik zou moeten doen.
    We hebben het gewoon met voorbehoedsmiddelen gedaan, je zal dan zeggen dat de kans erg klein is.

Ik heb een zwangerschapstest besteld, alleen niet binnen gekregen vandaag.
    We hebben geen drogisterij meer in de buur helaas.
    Sorry voor mijn lange verhaal, maar moest het even kwijt.

2. conejita

conejita Fanatiek lid

Jul 14, 2013
    3,311
    248
    63
    Female
    customer service
    Spanje
    hoi chantal,

wat een lastige situatie. je hoopt dus eigenlijk dat je niet zwanger bent, maar vreest van wel.
    ik ben zelf ook iemand die last heeft van zijn gezondheid dus kan me voorstellen dat je je zorgen maakt.
    ik hoop dat je maandag de test binnen krijgt en snel duidelijkheid hebt.

ik neig ernaar te zeggen dat er misschien met veel steun (uit je netwerk) of andere middelen misschien wel een weg gezocht kan worden om je te helpen als je toch gezinsuitbreiding krijgt.

dat hoop ik in ieder geval voor je. wat zegt je man erover?

3. marla

marla Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    2,239
    2
    0
    Zijn er rare dingen gebeurd met het condoom? Niet gelekt ofzo? In principe is de kans natuurlijk klein (2 - 5 procent) dat je zwanger wordt bij juist gebruik van een condoom, maar ik ben zelf ook bij deze zwangerschap op een (dacht ik ;)) onmogelijke manier zwanger geworden, dus je weet maar nooit. Zwanger zijn terwijl je het eigenlijk niet wil, went snel en ik zie het nu als een prachtig cadeautje, maar ik heb dan ook geen gezondheidsproblemen zoals jij. In jouw situatie zou ik ook erg ongerust zijn.

Heb je geen AH in de buurt die op zondag open is? Ik begrijp dat je het liefst meteen zekerheid hebt.

Ik hoop voor je dat je lichaam je bedriegt en dat je niet zwanger bent!

4. marla

marla Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    2,239
    2
    0
    Heb je inmiddels al getest?

5. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    4,181
    0
    36
    Ja ik heb een test gedaan, 2 zelfs, maar allebei negatief.
    Maar nog geen menstruatie te bekennen.

6. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

May 22, 2007
    2,688
    4
    38
    Female
    Het kan ook stress ofzo zijn he. maar anders naar de huis arts gaan, wie weet verwijst hij je naar de gyn voor een echo om een zwangerschap uit te sluiten of te bevestigen. sterkte

7. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    4,181
    0
    36
    Niks aan het handje, ik heb vandaag mijn menstruatie gekregen

Share This Page