Dag dames, Ik hoop dat iemand mij met de volgende vraag kan helpen. Ik heb een erg onregelmatige cyclus van 28-36 dagen. Normaal doe ik 6 dagen over een menstruatie. Vorige maand echter maar 1,5 dag iets. Ook nog niet veel. Toen niets van gedacht. Nu 36 dagen later een test gedaan en blijk ik zwanger te zijn. Je raad het al, nu denk ik zou ik 4 weken of 8 weken zwanger zijn. Iemand tips hoe ik dit kan ontdekken? Thanks alvast
Misschien nog met zo'n clear blue test met indicator? Is een indicatie, maar geeft dan zeer waarschijnlijk duidelijk aan 1-2 weken of 4(?)+.
Als eerste gefeliciteerd met je zwangerschap! Het lijkt erop dat je al langer zwanger bent. Je had waarschijnlijk een hele duidelijke streep toen je de test deed...?? Met 4 weken is de streep vaak nog niet zo duidelijk als de controle streep en bij 8 weken of 6 weken zou die heel snel te zien moeten zijn en zo donker als de controle streep. Ik zou de VK maar om advies vragen. 1.5 dag menstruatie is te kort als je normaal gesproken 6 dagen bent. Veel succes en geluk. Geniet ervan!
Wat anderen zeggen; hoe duidelijk was je teststreep? Knalde hij echt? En wat geeft een CB digitaal met indicator weer? 3+ ? Als dat allebei het geval is dan zou ik zeggen dat er een goede kans is dat je 8 weken bent. Als de CB digitaal 1-2 of 2-3 weergeeft ben je waarschijnlijk gewoon 4 weken zwanger en was de laatste menstruatie gewoon wat gek.
deze test was een goedkope kruidvat, met 1 min al een streep te zien (eerder niet gekeken). CB nog niet gedaan zal ik morgens eens gaan halen. Thanks voor de tips
eeehhhh, huisarts kan hcg prikken, daaruit kan je opmaken of je vier of 8 weken bent, vandaag prikken, morgen uitslag.....