Ik voel me niet zwanger

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door angelina85, 5 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angelina85

angelina85 Actief lid

25 okt 2013
    241
    2
    18
    ik werk als taxi chauffeur
    Laar DL
    Hallo meiden,

Ik ben nu bijna 9 weken zwanger maar :D, maar voel me totaal niet zwanger!
    Ik heb wel duidelijk de innesteling gevoeld, en twee dagen na me nod posi test gehad. Heb 5 dagen later nog een test gedaan en weer posi test.
    Maar tot op de dag van vandaag totaal geen symptomen, wel merk ik dat mijn borsten zeer gespannen zijn en erg pijnlijk, voornamelijk mijn borts spieren, en mn tepels.
    Heb nu ook sinds enkele dagen bandenpijn! Dacht echt (kan dat nu al?) en volgens de vk kon dat makkelijk! Heb de 14e mijn eerste termijn echo, maar heb er toch wel een dubbel gevoel over.

Herkent dit ook iemand?

2. Dreambaby

Dreambaby Niet meer actief

Hier ook! Vanaf week 5 tot 7 gevloeid, maar kloppend hartje. Had een hematoom. Hartje klopt nog steeds! En 0,00 aan klachten itt bij m'n zoon....

3. Mnon

Mnon Niet meer actief

@angelina: gespannen borsten en bandenpijn zijn ook symptomen :)
    Je hoeft (gelukkig) niet kotsmisselijk en super vermoeid te zijn!

4. Mnon

Mnon Niet meer actief

Al snap ik je onzekerheid! Ben stiekem zelf graag mijn vermoeidheid kwijt, maar het geeft wel een bevestiging (al zijn veel zwangerschap symptomen geen garantie voor een goede zwangerschap)
    Ben je ook niet sneller geïrriteerd/emotioneler

5. angelina85

angelina85 Actief lid

25 okt 2013
    241
    2
    18
    ik werk als taxi chauffeur
    Laar DL
    Nee totaal niet! Eigenlijk zou ik blij moeten zijn dat ik nergens last van heb.

6. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Ruilen? :p wil inderdaad mijn vermoeidheid ook wel kwijt.. en ben met vlagen zo verschrikkelijk misselijk.. heb ik echt een hekel aan.. ;) maar goed alles voor het goede doel! :D

Deel Deze Pagina