Hoi, ik heb ons kindje weinig gevoeld vandaag maar wie weet er een trucje om je kindje weer wat beter te voelen? me verloskundige zei toen iets maar dat ben ik vergeten... en om haar daar nou voor te bellen....
Even rustig liggen en je handen op je buik leggen, kijken of het kindje daar op reageert en anders een duwtje geven? Geen idee verder..
Ons meisje wordt meestal wakker als ik op bed mijn buikademhaling aan het oefenen ben, omdat ik rustig ben en zij schommelt wordt ze bijna altijd wel wakker.
de buik ademhaling heeft gewerkt!! hehe thx, ik weet inmiddels ook weer wat de tip was van de verloskundige, moest op me linker zij liggen maar heb hem/haar weer gevoeld was ook meteen met concentratie hihi
Ik duw zachtjes. Of zet metalmuziek op . Dit werkt tot nu toe altijd, bij mij. Ik voel juist helemaal niets als ik op mijn linkerzij lig
Zie dat het al gelukt is... Zodra ik in de relaxmode ga, wordt de kleine actief. Als ik even twijfel en ik wil even leven voelen dan hoest ik eventjes. Werkt ook super.
2 donuts eten en cola drinken. Van al die suiker gaan ze een beetje later echt bewegen! Ik moest dat trouwens van onze gyn doen net voor ik op controle kwam.
Wat bijzonder dat een gyn dat vraagt.. was daar een speciale reden voor? Hier helpen ademhalingsoefeningen ook altijd goed. Heel rustig inademen door de neus, uit ademen door de mond. Even later begint ze te schoppen
Hier ook, ik heb in april een afspraak voor een 3D echo en de echoscopiste raad me aan om in de wachtzaal fruitsap of cola te drinken. Dat maakt de baby wakker...
Uk wordt hier bijna op vaste tijden wakker. Koffie/caffeine helpt ook. Maar daar krijg ik zo een drukke uk van dat ik er bijna zelf kriebelig van word.