Na twee vroege miskramen nu ook een missed abortion! :( Zal het ons ooit gegund zijn?

Discussie in 'Miskraam' gestart door MRCD, 26 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Hoi meiden,

Sinds november 2012 zijn wij bezig voor een kindje. Kinderwens is enorm. In 2013 naar de ha en vervolgens fertiliteitskliniek geweest om e.e.a. te laten onderzoeken. Bij mij was opzich alles goed, maar ik had een cyste, die zat volgens hun niet in de weg. Dus die lieten we even voor wat het was. Zaad van vl was iets ondergemiddeld, maar geen ramp. Een spontane zwangerschap zat er nog steeds in. Bij mij werd er toen bloedonderzoek gedaan, maar dat kon niet doorgaan, omdat ik zwanger bleek. Wat waren we blij. Helaas was dit van korte duur. Nog voor de eerste echo kreeg ik hevige bloedingen met stolsels, dus ik wist al dat het niet goed zat. Echo gehad en niets meer te zien... :(

Maandje rust van onderzoek, vanwege hormoonhuishouding, daarna weer verder. Ook daar was alles goed. Verder dus met behandelplan bespreken. Net daarvoor weer zwanger, maar dit was van nog kortere duur, maakte verder ook niet uit inzake het traject waar we inzaten.

Behandelplan was als volgt: Nog drie maanden zelf aan de slag, daarna de cyste operatief laten verwijderen en daarna starten met IUI in eigen cyclus. Afijn, 15 mei operatie gehad en direct daarna weer zwanger. Ik kon het eerst niet geloven en durfde niet blij te zijn... Na de eerste echo zagen we een vruchtzakje met vruchtje. Daarna durfde ik af en toe blij te zijn. 1,5 week later weer een echo en toen was het hartje te zien. Vruchtje was wel iets te klein, maar hoefde me volgens haar geen zorgen te maken... Twee weken later (gisteren) met 9+2 weer een echo. Baby was goed gegroeid, maar er was geen hartactiviteit meer. Wat een verdriet! :(

Ze hebben me geadviseerd om minimaal een week af te wachten of alles vanzelf op gang komt. Anders ga ik voor de pillen. Volgende week donderdag weer een afspraak. Ik hoop dat het vanzelf komt, maar dat zal wel weer niet, gezien ik vaak aan de verkeerde kant van de statistieken val.

We hebben nu wel recht op genetisch onderzoek, dus dat gaan we laten doen. Ook mogen we een stollingsonderzoek laten doen, maar dan mag je drie maanden niet zwanger zijn geweest. Als dat zo is, laat ik het doen, maar ga er niet voor stoppen.

Soms vraag ik me af of onze kinderwens ooit in vervulling gaat. :( Nu eerst dit afsluiten en proberen een plekje te geven. Daarna weer verder, waarschijnlijk met IUI als ik niet direct weer zwanger raak. Ik hoop dat we alles goed/snel kunnen afsluiten en verwerken en dat mijn cyclus snel weer goed op gang komt.

Sorry voor het lange verhaal, maar wilde het even van me af schrijven.

2. gigi86

gigi86 Lid

21 jul 2014
    24
    0
    0
    Jeetje wat een ellendige "reis".. Wel bijzonder dat je wel zwanger word maar dat het elke keer toch niet tot een mooi kindje mag worden zeg maar.
    Heb zelf ook een miskraam gehad met 9wkn. Ook dat je eerst een goed kloppend hartje ziet en een paar dagen erna geen hartactiviteit meer, erg verdrietig!
    Nu na 3mnd weer zwanger maar nog heeeeel pril, pas 5wkn dus durf nog niet te hard te juichen.
    Hoop voor jullie dat je ook weer snel zwanger word en dat het dan potverdikkie een x wel goed gaat!
    Liefs

3. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Heel veel sterkte meid.
    Dit wachten is nu ook killing. Ik heb dat in januari echt maar 5 dagen volgehouden. Daarna gekozen voor curretage.
    Neem jullie tijd dit weer ff te verwerken, ik kon daar pas mee beginnen toen de vrucht ook daadwerkelijk uit mn lijf was. Maar wat was ik boos, verdrietig en teleurgesteld.
    Hoop dat jullie toch snel een plakbeebje mogen hebben.
    Dikke knuffel voor jullie beide! X

4. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Hoi allemaal,

De miskraam is uit zichzelf gestart. Sinds vrijdagavond lichte krampjes. Zaterdag bloedverlies op wc papiertje een paar keer en de krampen werden in de avond wat erger. Vanmorgen juist weer minder krampen, maar sinds 14:00 hele heftige krampen. Wat een pijn. Zojuist op de wc liep het bloed eruit... Even flink druk gezet en toen kwam er een prop (vuistgrote) uit. Ik denk dat dit het vruchtje was, maar heb nog wel enorme buikpijn. Zou het ook een stolsel kunnen zijn?

Mijn gevoel zegt dat dit het vruchtje was, omdat er daarna nog weinig bloed vloeide, alleen wat op wc papiertje. Gezien de buikkrampen ben ik niet zeker.

Ik hoop dat het voorbij is!

5. Logan

Logan Niet meer actief

Ah nee meis toch!!:( was zo blij voor je. Miskramen maken je zo onzeker.. Sterkte lieverd.

6. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Mrcd wat ontzettend ***!!! Heel veel sterkte :(
    Wij hebben nu ook onderzoek in staan naar herhaalde miskramen die test die ze doen waarbij je 3 maanden niet zwanger mag zijn geweest hebben ze 2 weken terug geprikt, (ma kwam 10 mei af) dus dat is nog geen 3 maanden geweest. Nogmaals sterkte het is echt niet niks een miskraam en al zeker niet als je al zo'n lange weg erop hebt zitten.
    Liefs
    Shart86

7. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Sterkte :(

8. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Wat vervelend om dit te moeten lezen :x
    'Fijn' dat het toch nog uit zichzelf is gekomen. Ik denk ook wel dat dat propje het vruchtje is geweest.

Hier ook drie miskramen gehad, ml en ik hebben bloed laten testen maar de uitslag is nog niet bekend, stollingsonderzoek staat gepland voor september, mits ik voor die tijd niet opnieuw zwanger ben (geweest). Een beetje hetzelfde als bij jou dus. Alleen wij hebben al een gezonde zoon.

Veel sterkte en succes met alles!

9. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Sterkte meid!!!

10. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Bedankt voor de berichten meiden. :)

Ik heb vorige week nog flink koorts gehad, antibiotica gekregen ter preventie van infectie (had ik gelukkig nog niet). Nu gaat alles weer goed en ben ik weer op kantoor (gelukkig). Ik werd gek van dat thuis zitten.

Vrijdag hebben we weer een afspraak op de fertiliteitsafdeling voor vervolgstappen behandelplan en onderzoek herhaalde miskramen. Het bloeden lijkt nu ook gestopt te zijn sinds vandaag. :D Kunnen VL en ik het eindelijk weer gezellig maken. ;)

En nu hopen dat ik snel weer zwanger mag zijn van een gezond kindje.

Deel Deze Pagina