goede dag gister rond elf moest k naar toilet voor ontlasting .. im sorry en ik had echt pijn en krampen en zweet brak me uit .. uiteindelijk gelukt .. een kwartiertje later maak k mij zelve klaar om naar de markt tegaan voelde k een soort natte slijmerige substantie ttussen mijn benen.. en k ga kijken is het helderrood bloed. k gelijk gynacoloog gebeld en mocht langs komen. t hartje klopte goed en de baby was sinds donderdag toen k mijn eerste echt kreeg goed gegroeid gister 7+1 dag ... dus nu ben k 7+2 dagen .. alleen zijn mijn borsten sinds gister minder gevoelig wel jeukende tepels ma ben nog wel misselijk ma me buik is zo opgezet en heb best krampen. als ik een wcpapieertje een beetje naar binnen druk heb k wel een beetje bloed bruinig .. maar t ruikt erg naar menstruatie .. k ben een beetje bang dit is mijn 4de kindje op komst n maaak me zo zorgen dat k me bed niet eens uit durf met moeite ga plassen en al helemaal niet durf te poepen .. volgende echo pas weer de 19de van februari