maak me zorgen...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Dani27, 3 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani27

Dani27 Bekend lid

17 aug 2013
    670
    3
    18
    @missladybug, sorry er staat ook ZE in je eerste reactie. En je banner is ook duidelijk :p Maar dezelfde situaties dus als bij mijn dochter.

2. Dani27

Dani27 Bekend lid

17 aug 2013
    670
    3
    18
    @loesje; hier doet ze het ook als ze niks in haar handen heeft bijv.

Voor alle.dames: waren jullie kindjes snel met.motoriek?

3. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Dit doen heel veel kinderen!

Ik ben net als jij een bijt me (uit ongerustheid) er in vast.
    Maar weet je? Het heeft geen zin. Voorlopig weet je het toch niet. Geniet vooral lekker van haar!

4. Dani27

Dani27 Bekend lid

17 aug 2013
    670
    3
    18
    Het is in ieder geval fijn te lezen dat meer kndjes zo fladderen.

Voor nu maar loslaten en inderdaad wat genieten.

Heb ook nog tijdje gedacht aan kiss syndroom btw. Ivm moeizame bevalling

5. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Dani, je vroeg hoe het fladderen eruit ziet en dat is wel verschillend. Soms idd het draaien met handjes en voetjes.maar soms ook soort wapperen met de armen of alleen met de onderarmen. Soms doet hij ook zijn beetjes stijf en zijn voetjes naar binnen draaien en gilt er dan bij, een blije gil wel hoor. Als hij ineens wat lekkers krijgt ofzo, of als ik hem laat schrikken.

Hij stapt nu sinds een week of 2 los, hij is motorisch een beetje gemiddeld zou ik zeggen. Loopt nog niet hele stukken maar waggelt met zijn armpjes in de lucht door het huis. Fijne motoriek mankeert niks aan. Vindt de kleinste kraaltjes op de grond en pakt ze moeiteloos tussen duim en wijsvinger (en stopt ze vervolgens in zijn mond haha das iets minder geslaagd maar goed)

6. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Dat bewegen met handjes en voetjes deed m'n zoontje ook op die leeftijd.
    Het leek soms net of hij 'luchtgitaar' speelde haha.
    Ik denk dat ze zo hun bewegingen en lichaam aan het ontdekken zijn.
    Toen hij alleen nog kon liggen bewoog altijd alles aan hem.
    Allemaal goed gekomen. Hij si nog wel druk maar kan ook momenten rustig zitten en knuffelen (alleen als het vanuit hem komt)

7. Dani27

Dani27 Bekend lid

17 aug 2013
    670
    3
    18
    @ligero, dankje voor de uitleg.

@mop haha luchtgitaar spelen, goeie omschrijving :D

8. Dani27

Dani27 Bekend lid

17 aug 2013
    670
    3
    18
    Mijn meisje is trouwens ook heel snel boos.
    Soms zeg ik iets bijvoorbeeld "ga je met mama mee" en steek mijn handen uit e dan zeg ik bijv. geef je handjes maar....schud ze nee en gaat ze boos op haar buik liggen.

9. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Haha zoontje slaat hier ook het brood uit m'n handen als ik hem durf te geven terwijl hij geen trek meer heeft en dat soort dingen. Wat hij in z'n kop heeft, heeft ie niet in z'n kont zullen we maar zeggen.
    ik hoop dat je wb het fladderen een beetje gerust gesteld bent door alle reacties

10. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Dat draaien met handen en voeten is apart inderdaad, dat deed dl ook een tijdje, vooral als ze ergens onrustig van werd. Heeft (op mijn sm na uiteraard) niemand iets van gezegd.
    Ik zou me nog geen zorgen maken. Er zijn ook kerngezonde , normale kinderen die elke avond keihard met hun hoofd tegen het bed bonken, dat kan ook nog en lijkt mij persoonlijk erger :)

Oja dl was geen knuffelbaby, maar is wel een enorme knuffelpeuter...

11. Dani27

Dani27 Bekend lid

17 aug 2013
    670
    3
    18
    @ ligero ook zo temperamentvol dus haha
    @uuz tot welke leeftijd deed jou dochter dat ?

12. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Oh poeh! Pff, hier net zo momenteel, of als ik haar help met ergens opklimmen -wat in mijn beleving te moeilijk is voor haar- terwijl ze het blijkbaar zelf wil, dan wordt ze boos, laat zich dramatisch op de grond vallen en begint weer helemaal opnieuw, neee mama!!!

13. Dani27

Dani27 Bekend lid

17 aug 2013
    670
    3
    18
    @roin fijn te lezen dat het niet alleen hier zo gaat.vraag me wel erg af waarom ze niet kruipt/loopt nog. volgende week komt op advies vd kinderarts de fysio thuis..

Deel Deze Pagina