Ik ben een echte buikslaper. Anders kan ik niet in slaap vallen. Nu gaat dat nog wel prima. (hopelijk is het nu nog niet slecht ofzo) Maar straks als ik wat dikker wordt, kan dat dan kwaad voor het kindje? Knel je dan niks af?
Zolang je het nog prettig vindt, kan je op je buik blijven liggen. Je merkt vanzelf als het niet meer prettig is. Ik sliep ook altijd op mijn buik, maar vanaf 20 weken voelde dat niet fijn meer. Werd toen half op mijn zij/half op mijn buik slapen. Op het eind helemaal op mijn zij. Ik moest er na de bevalling weer heel erg aan wennen dat ik weer op mijn buik kon slapen en nu doe ik niets anders meer.
Ik ben ook een buikslaper, heeerlijk ! Maar de laatste tijd voelt het niet echt lekker meer, dus nu slaap ik nog wel op m'n buik maar met 1 knie wat hoger zeg maar, zodat de buik wat meer ruimte heeft. Ik vind het wel een goede oplossing en het ligt ook niet verkeerd
Ik ben ook een echte buikslaper toen mijn dikke buik in de weg kwam te zitten, heb ik op een voedingskussen gelegen (1 been er over heen en opgetrokken, en dan lag ik scheef toch een beetje op de buik )
ook ik heb gewoon op mijn buik geslapen. zodra het niet meer lekker lag ben ik met mijn voedingskussen verder gegaan. het lijkt voor mij net of ik op mijn buik lig.
Dit klinkt als mijn probleem.. Ik ben ook een rasechte buikslaper. En daarbij moet ik ook nog mijn knie opgetrokken hebben en het liefst ergens overheen leggen. Ik kan nu gelukkig nog heerlijk op mn buik slapen, maar vrees voor de nachten die gaan komen wanneer het niet meer kan. Heb namelijk wel eens geprobeerd om in een andere houding te slapen maar dit lukt mij écht écht écht niet..
ik ben nu 25 weken zwanger en slaap nog steeds op mijn buik.. De kleine vindt het niet altijd even leuk want die begint me midden in de nacht te trappen en dan draai ik weer terug op mijn zij.. Voor de kleine maakt het helemaal niks uit, die heeft vruchtwater om hem te beschermen.. groetjes naatje..
ik werd pas geleden sochtends wakker terwijl ik plat op mijn buik lag. schrok wel even. verder lig ik ook half op mijn zij met een been opgetrokken, ligt heerlijk
Ik ben ook een buikslaper. Merkte op een gegeven moment wel dat het niet meer zo lekker ging,maar ben het toch een tijd blijven doen, gewoon omdat ik anders niet in slaap kwam.. Als ik nu op mijn buik ga liggen gaat de kleine net zo lang lopen schoppen tot ik me omdraai.. Gevolg is dus dat ik nu erg slaap. maar zolang het goed voelt gewoon lekker blijven doen dus !
Ik akn ook niet anders slapen dan op mn buik. Ik slaap nu op mn buik met 1 been opgetrokken en onder dat been een kussen...
ik kan niet eens op mijn buik slapen ik slaap altijd op mijn rechter kant en wordt zo ook weer wakker
Jeetje ik kan nu al niet meer op mijn buik slapen ik krijg dan echt wel een tegendruk hoor Ik wou dat ik het nog kon....
Ik heb dit toevallig vorige week na gevraagt aan mijn verloskundige, en idd kan het geen kwaad. Kindje merkt er zelf helemaal niets van liefs kim
Hier ook een echte buikslaper. Ik slaap nu nog een soort van op mijn buik, maar dan met mijn ene been hoog opgetrokken. Hierdoor komt mijn buik niet helemaal op het matras. En dit gaat prima. Laatst ging ik op het strand wel even op mijn buik liggen en toen voelde ik de beeb wel echt trappelen, dus ik denk dat het kindje het ook aan geeft als het echt niet prettig is.
zolang jij nog lekker op je buik slapen kan gewoon doen hoor ik slaap ook al jaren op me buik en nu ook gewoon ben 27 weken zwanger en slaap nog heerlijk