Ik heb zondagavond laat een heel klein beetje rozig slijm gehad en sinds maandag ben ik ziek (misselijk, moe/lusteloos, last van mn spieren en rug, hoofdpijn, af en toe steekjes en krampjes in mn onderbuik en licht gevoelige borsten). Ik maak mezelf nu helemaal gek door constant dingen op te zoeken op internet, maar daar word ik eigenlijk alleen maar onzekerder van en het stomme is dat ik dat van tevoren al weet. Waarom doe ik het mezelf dan toch aan??? Ik geloof echt niet dat ik nu ineens wel zwanger ben, het is al zo vaak mislukt... Durf ook niet meer te hopen, heb ik al zo vaak gedaan en iedere keer kwam dan weer die vreselijke teleurstelling. Morgen ga ik voor het eerst testen, zit dan 14 dagen na mijn eisprong en 10 dagen na de terugplaatsing. En als deze test dan negatief is dan doe ik zaterdag weer een test. Weet dat jullie niks voor me kunnen doen, maar wilde hier gewoon even mijn verhaal kwijt. Hoop dat er meiden zijn die me snappen en die in dezelfde situatie zitten als ik. Dit is de laatste kans van de eerste IVF, maar ben vaak zo bang dat het nooit zal lukken en bij iedereen om me heen lijkt het wel te lukken. Ik gun het iedereen, maar het is zo confronterend! Zal het ons ooit gegund worden, we zijn er zo klaar voor om ouders te worden/zijn! Liefs Susanne
Dankje! Bij jou ook nog steeds niet gelukt zie ik? Ken je van een ander topic en heb je ook op Facebook gehad... Hoe gaat het verder met jou?
Helaas kan het met de symptomen alle kanten op, maar krijg er inderdaad wel een beetje hoop van en dat vind ik dan weer dood eng!
duim voor je! kom op hoor de moed niet laten zakken de kansen zijn pas verkeken als alle ivf pogingen voorbij zijn. al is het wachten vreselijk. en duren de maanden jaren. probeer niet teveel op internet te lezen. het geeft je misschien moed (of juist niet) voor niks. nog 1 nachtje laat je het wel weten??
Ja klopt! Gaatgoed hier Eindelijk begonnen met spuiten (puregon) en waar clomid 0,0 resultaat gaf heb ik met de laagste dosis spuiten gelijk een hele goede eisprong gehad op dag 14! Ook een keer baarmoederslijmvlies dat goed was, 9mm ipv elke keer minder dan 5mm. Helaas niet zwanger geraakt en in de vakantie 2 maanden pauze gehad. Nu weer op dag 2 dus morgen de eerste spuit. Ik duim nog verder voor jullie en kom morgen spieken!
@babycomp: maar we zijn al zo verschrikkelijk lang bezig, het wordt steeds zwaarder... Ik laat het morgen zeker weten. @LW: wat fijn dat het goed met je gaat en dat de puregon zo goed werkt bij je! Lief dat je morgen komt spieken.
Oh meis zooooo herkenbaar... Keer op keer zeg je tegen jezelf-deze keer ga ik niet google'en en blijf ik rustig. . Maar zodra je bij de Testdatum komt ga je jezelf toch gek maken! En het rottige is dat de hormonen heel veel signalen kunnen afgeven wat vals-positief is. Het enige wat ik kan onderscheiden is dat wanneer ik obstipatie krijg ik weleens hcg aanmaak kan hebben. En de rest krijg ik ook allemaal van de andere hormonen. .. Ik duim voor je dat je morgen een mooie test mag hebben ♡!!!
@visje: dankje voor je lieve reactie, fijn om te horen dat ik niet de enige ben! Ik heb geen hormonen gespoten oid, gebruik nu alleen maar utrogestan. Maar daar kan je inderdaad ook al veel klachtjes van krijgen. Ben alleen nog nooit ziek geweest voor mn nod... @Weegbree: dankje! Jou ken ik ook hè. Zie dat jij zwanger bent, gefeliciteerd!
Ja en deze was licht positief. Maar durf echt nog niet blij te zijn, hij was dus erg licht nog en heb dit 2 keer eerder gehad en toen ging het ook mis.
Wat spannend! Ik ga nog harder duimen dat hij donkerder wordt en alles goed gaat dit keer. Je verdient het!
Oh wat spannend! Wanneer mag je officieel testen? En een streep betekent wel hcg! Dus dat is zeker positief!! Hopelijk is hij over 2dgn Knal positief!!!! Ik duim voor je ♡
@visje: ze zeggen altijd 2 weken na de terugplaatsing, dat zou as maandag zijn, maar ik testte vandaag al omdat vandaag mijn eisprong 2 weken geleden is. Ik hoop vooral dat de bloedtest van morgen positief is, dat het streepje op de urinetest donkerder wordt en dat we 2 september een hartje zien en horen kloppen!
Oh maar dan is het heel normaal dat het nog wat licht is!! Ik denk dat het wel goed zit dan hoor meis! ! Je bent vast en zeker eindelijk zwanger van een mooi wondertje ♥!!!! Morgen dus bloedtest? Dan zit je al boven een bepaalde waarde zodat de test het kan meten, zal sowieso rond 50 zitten en dat is voor vandaag al heel goed! Ik duim verder maar heb goede hoop!