Wie kan me helpen??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Saja87, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik moet op CD21 bloedprikken op progesteron om te kijken of ik een goede eisprong heb.

Maar nu zit ik op CD9 ( banner klopt niet ) En is mn ovutest al knal positief.

M'n lf is 10 soms 11 dagen dus met een beetje geluk zit ik dan op CD21 maar met pech zit ik al op CD2..

Wanneer moet ik dan nu bloedprikken???

2. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Dat is normaal gesproken 7 dagen na eisprong, dus ik zou even bellen of je iets eerder mag ;)

3. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ohh pfieuw dan bel ik ze idd even op om het te vragen..

4. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Gelukkig temp je :D kan je het precies zien :)

5. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja ik wacht even tot hij omhoog gaat ( ze vermoeden PCOS dus dan kun je ook positief testen terwijl je geen eisprong hebt.. )

Maar ja hij kan ook wel springen aangezien ik wel eens vaker een korte cyclus heb gehad.. En ik dus niet wist wat ik dan moest doen haha

6. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Oww! Dan kan het nog alle kanten op gaan inderdaad..maar goed dat je zelf meedenkt en niet op cd21 nog komt aanzetten daar terwijl je misschien al op cd2 zit :D

7. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nou ik heb het ZH gebeld..

Uitgelegd dat ze pcos vermoeden en dat mn cyclus schommelt etc.
    Zegt ze nou dan maar niet prikken deze maane en dan volgende maand op dag 15 of dag 18..

Maar uhm wat als ik niet aan dag 15 of dag 18 kom? En wat als mn ei weer later komt? Snap er geen zak meer van!

Nu hoef ik dus deze maand niet te prikken? En moet ik dat mn volgende cyclus weer doen schiet lekker op zo...

8. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Huh :(

Denk dat ze het niet begrepen heeft dan ? Misschien begreep ze dat je cyclus deze maand schommelt en gaat ze er vanuit dat het volgende maand goed is ?

Kan je het niet nog een keer proberen en zeggen dat je je temperatuur bijhoudt en zorgt dat je 7 dagen na eisprong je bloed komt prikken ? Zo kan je aan de gang blijven natuurlijk..

9. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ik zie je tempkaartje net, da's wel een hele hoge temp 1 dpo he ?!

10. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja vaag he:(:(

Zo hoog is hij nog nooit geweest. Moet zeggen dat ik het ook erg warm had hoor toen ik wakker werd misschien dat het daardoor komt. Maar die andere 2 daarna zijn wel "normaal"

Had ook al 4 dagen rekbaar slijm:(
    Pff word er gek van:):):):):)

Ik ga idd de gynaecoloog maar bellen voor een telefonisch consult en daar mn vraag maar stellen..

11. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ja, zou goed kunnen.. of beetje verkoudheid onder de leden. Zo te horen heb je gewoon je eisprong gehad hoor..

Heb je nog doorgetest met ovu testjes om te kijken of dat lichter werd ?

Wie had je net gesproken dan van het ZH ?

12. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja ovutest was dag later alweer lichter.

En ik had net de assistent van de Fertiliteitsarts aan de telefoon.

13. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hmm assistent zou het wel moeten weten.. rare situatie dit. Hoop dat het je nog lukt deze cyclus te laten prikken!

14. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja ik wacht het wel af als ik niet ongesteld ben ga ik gewoon op dag 21 prikken en dan leg ik het gewoon voor bij de arts.. En leg ik uit dat ik ook gebeld heb.

Maar weer even afwachten dan..

Deel Deze Pagina