Maak mezelf weer helemaal gek!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door brunette02, 12 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brunette02

brunette02 Actief lid

11 okt 2012
    326
    0
    16
    België
    #1 brunette02, 12 nov 2012
    Laatst bewerkt: 12 nov 2012
    Dag Meiden

wij zijn bezig aan onze eerste ronde, waarbij we flink hebben geklust. 4 november had ik mijn eisprong en die heb ik ook goed gevoeld (lange slierten witverlies en pijnlijke tepels). Nu zijn we ondertussen 8 dagen later en mijn tepels doen nog altijd erg veel pijn, mijn vriend kan ze amper aanraken. Ook heb ik soms erg last van steken in mijn borsten. Ik ben zelfst twee nachten geleden wakker gekomen omdat ik steken had in mijn borsten. Gisteren een uur last gehad van menstruatiepijn. Ook al enkele keren last gehad van steekjes bij mijn schaambeen en last van humeurigheid. Moet ook heel de tijd boeren en mijn urine is altijd erg donkergeel, wat ik normaal niet heb.

Ik ben wel pas sinds oktober gestopt met de pil en ik vind het zo verwarrend. Het ene moment vraag ik mij af of ik zwanger ben, het andere moment denk ik van stel je toch niet aan, je bent aan het ontpillen. Ik wordt er helemaal gek van!

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik had dezelfde symptomen als jou en dankbaar door het ontpillen!
    Maar het kunnen ook zwangerschap symptomen zijn...het vervelende is dat ze beide dezelfde symptomen hebben:(
    Succes met wachten!

3. asa87

asa87 Actief lid

2 nov 2012
    199
    0
    0
    noord holland
    he brunette02.. ik herken je verhaal!
    wij zijn ook bezig met onze eerste ronde... ik vermoed dat ik op zondag 14 okt mijnn eisprong heb gehad (ovulatie testen waren naar mijn idee niet helemaal positief; niet knallend rose als de controlestreep maar duidelijk roser dan voorgaandedagen(dit was woensdagmiddag)! knallend werd hij ook niet want na twee dagen sloeg tie weer wit aan, dat was vrijdag middag, ochtend nog wel rose!) vrijdag avond geklust. Ik had ook net als jij zondag lange slierten witverlies (rauw eiwit), naar mijn idee heb ik ondanks dat de ovutesten niet knallend waren mijn eisprong gehad.

Ik ben sinds 2 juli gestopt met de pil, 2-3 keer ongesteld geweest.

Ik had in de twee weken na mijn eisprong ook bepaalde symptomen.. ik dacht ook steeds is dit ontpillen of zit het tussen mijn oren of zal ik toch wellicht zwanger kunnen zijn. Nu twee weken over tijd, als ik mijn eisprong heb gehad op 14 okt. Negatieve zw''s...ik weet het nu ook even niet meer...

momenteel behoorlijk veel last van een opgezette buik!! overdag en 's avonds, last van onderrug en een soort gevoel van een brok in mijn keel hebben (misselijk?). Ik heb nu niet het idee dat ik ongesteld ga worden...Vorige week veel afscheiding, toen weer wat minder en nu weer meer..overigen geen lange slierten op dit moment.

Het vreemde is zelfs nog dat ik van het weekend positieve ovulatietesten had, zo rose als de controle streep.

ik zie dat jij nog 2 dagen moet wachten voordat je een vroege test zou kunnen doen.. spannend! ga je testen??

4. brunette02

brunette02 Actief lid

11 okt 2012
    326
    0
    16
    België
    Bedankt voor je reactie. Heb al ergens gelezen dat ovulatietesten ook positief kunnen aantonen als je zwanger bent, of ben ik nu verkeerd? Misschien kun je eens bloed laten prikken? Zou ik toch doen in jouw geval. Ik duim alvast voor je!!

Heb niet vaak last van misselijkheid, behalve als ik sport en het redelijk lastig wordt, dan voel ik aan mezelf dat ik het rustiger aan zal moeten doen, omdat ik anders zal overgeven, wat ik anders nog nooit heb gehad.

Toen ik gisterenavond naar de televisie aan het kijken was, kreeg ik plots twee ferme steken in mijn onderbuik bij mijn schaambeen, echt pijnlijk! Mijn vriend schoot zich een bult toen ik plots rechtsprong en naar mijn buik greep. Op dat moment kreeg ik echt hoop, maar vandaag denk ik er alweer realistischer over, want je weet nooit dat het ontpillen is.

Normaal gezien zal ik wachten tot mijn menstruatie uitblijft om te testen, want ik vrees dat ik nog geen normale cyclus zal hebben door het ontpillen, ook al was mijn eisprong perfect op tijd. Ik kan je wel zeggen dat ik elke dag naar mijn banner kijk om te zien wanneer ik kan testen, dus dat wachten hou ik waarschijnlijk niet vol tot mijn menstruatiedag :p

5. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Denk dat jij zwanger bent. Je hoort vaker dat je ovutesten positief testen als je zwanger bent. De steken en de pijnlijke tepels lijken mij duidelijk. Wanneer kun je testen?

6. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Heb ik helaas geen ervaring mee, Ik werd helemaal niet ongesteld nadat ik gestopt was met de pil.

7. Appeltje1985

Appeltje1985 Niet meer actief

de symptomen lijken erg op die van mij toen ik net zwanger bleek te zijn.
    - gevoelige / pijnlijke borsten / tepels
    - moe, moe, moe (sporten werd zwaarder)
    - 's ochtends een metaalsmaak in mijn mond
    - steekjes in mijn buik die niet heel pijnlijk waren maar ook niet prettig
    - kokhalzen tijdens tandenpoetsen
    - aders in mijn borsten werden zichtbaar
    - koud (heb het altijd warm)

Ik duim voor je ;)

8. brunette02

brunette02 Actief lid

11 okt 2012
    326
    0
    16
    België
    Leuk om te horen! Proficiat met je zwangerschap! Ik probeer niet te veel te hopen, want anders is de teleurstelling des te groter bij een negatieve test of als de rode duivels plots tevoorschijn komen.

9. Isade

Isade Actief lid

4 nov 2012
    362
    0
    0
    NULL
    momenteel behoorlijk veel last van een opgezette buik!! overdag en 's avonds, last van onderrug en een soort gevoel van een brok in mijn keel hebben (misselijk?). Ik heb nu niet het idee dat ik ongesteld ga worden...Vorige week veel afscheiding, toen weer wat minder en nu weer meer..overigen geen lange slierten op dit moment.

Het vreemde is zelfs nog dat ik van het weekend positieve ovulatietesten had, zo rose als de controle streep.

ik zie dat jij nog 2 dagen moet wachten voordat je een vroege test zou kunnen doen.. spannend! ga je testen??[/QUOTE]

Ik heb ergens anders op het forum gelezen dat de ovulatietesten ook positief aan kunnen slaan als je zwanger bent. Daarbij weet ik van mijn vriendinnetje dat zij bij haar zwangerschappen beide keren een bloedtest aan heeft moeten vragen om zwangerschap vast te stellen, gewone testen sloegen niet aan. Ik zou je symptomen bij de huisarts neer leggen en een bloedtest aanvragen om een zwangerschap uit te sluiten (ja, te bevestigen naturlijk!!;))

Nu ben ik heel erg van het nuchtere (om dat dat mij overeind houdt) maar een beetje hoop doet ons alle goed... Ik zou zeggen even langs de huisarts!!

10. Isade

Isade Actief lid

4 nov 2012
    362
    0
    0
    NULL
    Sorry, zie net dat mijn tip al vaker genoemd is. Ik moet toch eens leren om eerst alle berichten te lezen...;)

11. kwebbelengel

kwebbelengel Niet meer actief

hier ook hetzelfde schuitje, wachten en maar wachten tot je gek wordt. dezelfde verschijselen, maar kan toch ook zijn dat ons lichaam ons een beetje boel voor de gek houdt???

hoop voor je dat het positief uitpakt, succes hoor!!!

12. brunette02

brunette02 Actief lid

11 okt 2012
    326
    0
    16
    België
    Haha, niet erg toch, dat bevestigt nogmaals dat ze dat moet doen :)

13. brunette02

brunette02 Actief lid

11 okt 2012
    326
    0
    16
    België
    Ik hoop het ook voor jou! Ik durf ook niet te veel hopen, want heb hier al van zoveel mensen gelezen dat hun lichaam hen voor de gek heeft gehouden. Dat maakt de teleurstelling alleen maar groter. Het testen komt nu voor mij wat dichterbij, maar als die negatief is en ik weer helemaal opnieuw moet beginnen, zal er toch waarschijnlijk wel een traantje aan te pas komen, want ik haat wachten. En ik zit dan nog maar in de eerste ronde... Ik moet echt leren om niet zo ongeduldig te zijn :p

14. Monique22

Monique22 Lid

11 nov 2012
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit nu in rode 2 en had hier ook last van in ronde een
    Was echt overtuigd dat k zwanger was
    Was ook overtijd 3 dagen dacht t al byna
    Zeker te weten , ik testen en negatief
    Echt een teleurstelling!

15. asa87

asa87 Actief lid

2 nov 2012
    199
    0
    0
    noord holland
    Bedankt voor de reacties... een afspraak bij de ha zou ik het liefst willen..maar ben bang voor de teleurstelling ook al is het onze eerste ronde..heb na die positieve ovu testen doir gaan testen..werden steeds minder rose!! Dus niet meer knallend..miss moet ik er aan geloven dat ondanks de symptomen ik miss nu (weer) een eisprong heb gehad. Wellicht heb ik een menstruatie over geslagen..heel raar maar ik geloof dat dat kan.. ik dacht toch echt mn eisprong al gehad te hebben... zucht...nu twee weken wachten..hoe moeilijk ook..of ha? Wat zouden jullie doen?

16. brunette02

brunette02 Actief lid

11 okt 2012
    326
    0
    16
    België
    Kan ik goed geloven! Hopelijk meer succes in ronde 2! Ik duim alvast voor je!

17. brunette02

brunette02 Actief lid

11 okt 2012
    326
    0
    16
    België
    Ik zou toch eens bloed laten prikken. Weg met die onzekerheid!

18. asa87

asa87 Actief lid

2 nov 2012
    199
    0
    0
    noord holland
    Zelfs nadat mn ovu testen lichter zijn geworden afgelopen dagen...ik voel me stom om al meteen bij de huisarts aan te komen...

Deel Deze Pagina