Hallo, Ik zit met een raadsel. Voor mij iig, hopelijk kunnen jullie mij helpen. Ik heb altijd een cyclus van gemiddeld 28-33dagen. Ben 7-10 ongesteld geworden en heb deze ronde gewerkt met ovulatietesten en temperatuur opnemen. Temp. schommelt op en af. Dus vertrouw ik niet op. Ovulatietest was 6 dagen na ongesteld positief. Hier vertrouwde ik niet op dus dacht oke gewoon blijven testen. Heb daarna wisselende testen gehad. Licht, donker, licht enz. Maar geen knaltest meer. Nu (als ik uit ga van mijn langste cyclus) 33 dagen. Ben ik niet ongesteld geworden. Zt blijven omowit. Dinsdag had ik ongesteldheid krampen in mijn rug en veel witte afscheiding. Woensdag erg veel maagzuur. Gisteren super hoofdpijn en misselijk. Vandaag helemaal geen klachten behalve elke keer wat witte afscheiding. Wat moet ik hier nu van denken ?!?
Hi meisje, Ik zit beetje met hetzelfde, ik heb alleen geen ovulatietesten gebruikt maar wel rond nod of erover maar nog geen positieve zwangerschapstest. Wel allerlei kleine kwaaltjes. Ik heb me voorgenomen deze week nog te testen en als er dan niets gebeurd even contact op te nemen met mijn huisarts. Als enige tip dus afwachten en er af en toe nog een testje tegenaan gooien. Duurt het te lang en ben je het gewoon zat ga dan naar je huisarts, het is gewoon ook fijn dit even te delen. Succes!! Groetjes!
Vreemd! Wat is je temperatuur nu dan als je zwanger bent is je temperatuur namelijk altijd hoger. Ben benieuwd misschien dat je daar iets van uit kan leiden.
Oke ben dus niet de enige met dit probleem. Als het te lang duurt ga ik indd ff de huisarts bellen. Test je deze week nog 1 keer of test je wel vaker ? Welk merk testen heb jij ala ik vragen mag? Jij ook succes! Ben benieuwd !
Ja dat is het lastige. Mijn temp is dan weer hoog en dan weer stuk lager dus daar gaat iets niet helemaal goed. Anders kon ik het daar indd zien
Ik ben test obsessed en iedere keer weer goede hoop. Ik gebruik clearblue de plus test en de kruitvat test met pipetje. Ik denk nu dat ik tot halverwege deze week afwacht, dat hcg (als het er is!) Laten opbouwen en dan weer testen. Dan kan ik ook deze week ook nog even bellen met de huisarts als er niets gebeurd pfff Hoop dat je snel positieve test in handen hebt!!!! Liefs!!
Wil je het advies geven om jezelf niet gek te maken, in mijn zwanger-worden-club zit ook een meid, die na een positieve ovulatietest niet ongesteld werd, en negatieve zw testen had. Ze zit denk nu al op 30dpo. Bij de huisarts bloed laten prikken en dus echt niet zwanger. Sommige meiden hebben wel een follikelrijping, maar geen eisprong. Anderen kunnen schijnzwanger zijn. Hopelijk zet je ongi snel door en duurt het allemaal niet veel te lang. Succes!
Dat dus. Een positieve ovulatietest garandeert helemaal niet dat je een eisprong hebt. Het geeft alleen een LH-piek weer. Dan is temperaturen betrouwbaarder. Aangezien je schrijft schommelende temperaturen te hebben, vrees ik dat je geen of een slechte eisprong gehad hebt waardoor je cyclus dus op de hobbel is. Je kunt altijd voor de zekerheid de dokter vragen om een bloedtest.
Hallo dames, Gister deze site ontdekt toen ik op internet eens rond ging kijken. Volgens mij zitten we allemaal in hetzelfde schuitje. Al paar dagen overtijd en alleen naar negatieve testen Ben januari gestopt met de pil en zat al heel snel in een cyclus van 29 dagen. Tot op het moment nauwkeurig! Augustus de eerste poging gewaagd (wilde eerst m'n lichaam goed 'schoon' hebben en de vakantie achter de rug hebben). We dachten toen al dat het meteen raak was door alle dingen die ik opeens voelde, maar heb het me vast aangepraat want werd gewoon ong. Bij poging 3 was ik opeens een paar dagen overtijd, negatieve testen en uiteindelijk ong. M'n cyclus was opeens 32 dagen. Nu uitgaande van de 32 dagen ben ik alweer een paar dagen overtijd. Vanmorgen weer een test gedaan en weer negatief. Mocht ik vandaag wel ong. worden zit ik opeens op een cyclus van 35 dagen terwijl hij al meer dan een half jaar 29 dagen was. En dan heb je een man naast je die steeds vraagt of je al bloed en wat het allemaal kan zijn... Pfff.... Maar ben dus niet de enige... Hoop dat we snel duidelijkheid krijgen (met positieve testen
Gelukkig ben ik niet de enige. Hier nog steeds niks. Wel witte afscheiding ma verdr echt niks. En indd hier ook vriendlief die steeds zegt geen bloed is een goed teken terwijl wat de dames hier ook zeggen ik kan ook een eisprong overgeslagen hebben. Wat ik wel heel raar zou vinden dat het zo maar weg kan blijven. Terwijl ik al in ronde 7 zit. Maar heb besloten om deze week nog even af te wachten en anders even contact op te nemen met de assistente van de huisarts om te vragen hoe en wat. Want wann moet ik anders starten met ronde 8? Moet ik dan beginnen met de nieuwe ronde, of duurt deze ronde miss wel super lang ?! Allemaal erg irritant.
Hoi, Zaterdag was ik ook een week overtijd 2 testen omo wit, gisteren en vandaag lijk ik een tuur streepje te hebben. Krijg alleen de foto hier niet op.. Hoe moet dit? Dan kunnen jullie het zien? Hoop het zo, ook dat jullie dit nog krijgen
Oke spannend! Ehm foto plaatsen. Onderaan bij reageren op meer opties klikken en dan foto toevoegen. Is zo beetje lastig uit te leggen. Ben beneiwud !!
Onder tekstvlak kan je klikken op beheer bijlagen. Dan opent er een nieuw scherm en kan je daar een foto uploaden. Hij plaatst de foto dan automatisch in het bericht. (dat zie je pas na plaatsen van het bericht)
lees net ff je ber. Terug. Dat je eerst omowit had. Welke klachten had je dan? Of niks? Ik zeg gefeliciteerd !
Had 1 november dus vorige week zaterdag ongi moeten worden altijd cyclus van 27 dagen dus op zondag en woensdag getest die waren wit. De kruis is van gistermorgen en de streepje zeg maar is van vanmorgen. Heb geen enkele gevoel dat de menstruatie er ook maar aan zat te komen. Alleen bij m'n 1e had ik op de dag dat m'n menstruatie moest komen een knal test vandaar ook nu de onzekerheid
Oke. Mooie testen. Daar doe ik het ook voor. Ik las op internet dat je test bij de eerste veel eerder Pos. Kan zijn dan bij de 2de dus ik zal als ik jou was gewoon super blij zijn. Snap dat je wel ff onzeker bent maar je bent nu zo zwanger als ma kan. En niks geen klachten ideaal. 😀
Goedemorgen! Nog steeds niet ong. Wel beetje kramp onderin m'n buik maar we wachten rustig af. Hoe gaat het bij jullie? Fijne dag!
Goedemorgen! Hier ook geen enkel spoor. Vandaag af en toe misselijk verder niks geen klachten of iets wat op een menstruatie lijkt. Wel witte afscheiding. Heb jij die afscheiding ook? Gisteren even alles goed nagekeken. Temp. Kan ik niks van op aan bij mij maar denk dat ik toch de ovulatietest van 26-10 als positief moet zien. Dan was gisteren of vandaag mijn nod ongeveer?!