Wat maakt een luiertas een luiertas?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door amaranta, 1 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amaranta

    amaranta VIP lid

    6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    ?
    Wat maakt een luiertas een luiertas? Waarin verschilt het van een gewone grote tas?
    Ik lees op veel sites dat je een luiertas ook als gewone tas kan gebruiken. Kan het andersom dan ook?
     
  2. Mama007

    Mama007 Niet meer actief

    In mijn luiertas zitten allemaal speciale vakjes voor een flesje en een dingetje en achterin zit een speciaal matje waar je je kindje even op kan leggen als je hem of haar verschoont. Verder zou ik het ook best af kunnen met een gewone tas maar ik vond hem erg gaaf en best handig!
     
  3. Mama007

    Mama007 Niet meer actief

    Oh ja als ik wil kan ik al die vakjes uit mijn tas eruit halen en heb ik een gewone hele leuke tas (wel wat groot voor een handtas ofzo)
     
  4. jopie

    jopie VIP lid

    10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik vind het ook erg handig dat ik de tas aan de duwbeugel van de wandelwagen kan hangen, met klitteband.
     
  5. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Ja, die vakjes maken de luiertas de luiertas denk ik ;) Die van mij kan toevallig ook op de wagen, vind ik wel handig.
    Als jij gewoon een rugzak wilt gebruiken kan dit m.i. ook heel best ;)
    Ow, ook een handig matje zit erin, maar die kan je vast ook los kopen :-D
    Elmo
     
  6. Juli

    Juli Lid

    20 jul 2007
    67
    0
    0
    Ik kan 'm ook aan de duwstang hangen met drukknoopjes, HANDIG!
     
  7. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Ja, dat kan bij ons ook idd! Mutsy?
     
  8. Juli

    Juli Lid

    20 jul 2007
    67
    0
    0
    Ha ha, de wagen wel, maar de tas niet! 8)
     
  9. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    de prijs! haha
    ik wil graag een tas bijpassend bij mijn absurd grote disney tassen verzameling. daar koop ik dan los een matje bij een een thermofleszak. verder zitten er sowieso al 20.000 vakjes in die tassen, dus dat komt wel goed ;) voor op mijn kinderwagen heb ik nog de orginele tas, super onpraktisch (geen vakjes of matjes), maar hoort er echt bij!
     
  10. Chelsea

    Chelsea Bekend lid

    6 aug 2006
    526
    0
    0
    Keukenassistente
    Rotterdam
    Ik had bij Prenatal een hele gave camouflage-luiertas gekocht, die was iets van 12,50.
    Met verschoonmatje en heel veel vakjes enz.
     
  11. PetraK

    PetraK Fanatiek lid

    19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Tjah ... Luiertas .. Haha heb hem heel kort gebruikt en snel verkocht.
    Gebruik nu gewoon een degelijke leuke tas. En voor t matje . Daar kan je ook een lekkere handdoek voor gebruiken :)
     
  12. tiruja

    tiruja VIP lid

    28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    de voering is vaak van plastic en er zit een matje om op te liggen bij.
    Wij kregen hem bij de wagen maar anders had ik hem niet gekocht. Wij gebruiken overigens vaak een gewone rugzak.
     
  13. Pris

    Pris Fanatiek lid

    Ik ga voor een gewone leuke tas. Heb wel gekeken voor een luiertas maar kan geen leuke vinden (of echt mega duur) Verschoonmatje heb ik, zat een oerlelijke tas in t zorg en zekerheid pakket maar wel met los matje erbij.
     
  14. mamabeer

    mamabeer VIP lid

    28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik heb een hele handige luiertas maar heb hem alleen op het begin gebruikt nu pak ik gewoon de tas die me uitkomt soms probeer ik zelfs alles in me handtas te proppen :D maar dat kann alleen als ze ouder zijn toen lexy pas gebroen was was die luier tas wel handig maar ik denk dat als je gewoon een goedkope tas koopt met veel aparte zakjes dat je het zelfde effect hebt ik zie zelf ook het verschil niet.
     
  15. patries38

    patries38 Bekend lid

    2 mei 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige
    Een gewone tas kan ook, maarr...ik vind een luiertas handiger.
    Ik heb een Bugaboo luiertas, een rugzak.De vakjes voor de flessen zijn bekleed met een soort zilverfolie om het warm of juist koud te houden, en er zit een verschoonmat in, en je kunt hem heel handig aan de wagen bevestigen.
    Vandaar de luiertas, en ach...het oog wil ook wat...hij past natuurlijk precies bij mijn kinderwagen, ook Bugaboo.
     
  16. jopie

    jopie VIP lid

    10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    :) Waardeloos ding, die Bugaboo tas :) Ik heb hem ingeruild voor een andere.
     
  17. patries38

    patries38 Bekend lid

    2 mei 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige
    Hoi Sonja,
    Had je ook de rugtas?Ik heb de rugtas, en ik vind hem juist erg handig, maar goed, gelukkig dat smaken verschillen. Het is ook wel persoonlijk natuurlijk.
     
  18. jopie

    jopie VIP lid

    10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik had ook de rugzak. Ik heb nu een schoudertas. Die bevalt veel beter.
     
  19. baby4me

    baby4me Fanatiek lid

    11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    volgens mij kan je ook goed een normale schoudertas als luiertas gebruiken. toch?
    en zo'n matje wat erbij zit heb je niet echt nodig. je kan net zo goed een handdoek onder je kleintje leggen.
     
  20. kat

    kat Fanatiek lid

    21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Ik heb ook een gewone schoudertas gekocht, niet te groot en niet te klein van Eastpak.

    Ik had nog zo een matje liggen die doe ik er dan in.
     

Deel Deze Pagina