Hoi! Sinds ong anderhalve week voel ik mijn kindje elke dag wel een x...Als het mij te lang duurt, ga ik er even "voor liggen" en concentreer ik me op mijn buik, leg mijn handen op mijn buik en binnen een paar minuten voel ik schopjes! Herkennen jullie dit?Zou je al zo`n band hebben met zo`n ukkie dat het zo sterk op je gevoel reageert? Wil niet zweverig doen hoor, maar vraag me af hoe jullie dat ervaren Liefs Emma!
Doe ik ook hoor, aangezien ik Uk niet zo vaak voel. De ene keer reageert Uk meteen op mn hand en de andere keer moet ik een beetje druk geven om reactie te krijgen (wss ligt Uk dan lekker te slapen en maak ik 'em wakker ) Of het nu al op je reageert of op de aanraking? Ik zou t eigenlijk niet weten.
als je je hand vaak op je buik legt. is de kans dat de kleine er naar toe"zwemt'' groot.. daardoor voel je hem waarschijnlijk tegen je hand.. ik voel het nou erg goed. als ik in bad zit dan zie ik het water af en toe duidelijk bewegen omdat die kleine zo beweegt. af en toe vind ik het ook best een raar gevoel.. niet altijd even prettig. en als ik lekker op de bank zit ,kan ik ook zo maar ineens in elkaar kruipen omdat het zo hard schopt hahaha. en dan zeggen ze dat het nog wel erger kan worden. na mate er minder ruimte is.. geniet er lekker van zal ik zeggen .. doe ik ook!