hahahaha.. dit topic is grappig. Maakt het wat uit? Ach, nee, maar als sommigen het fijn vinden om antwoord te krijgen op vragen.. dan maak ik ze wel blij hoor.
Vind het sowieso (ja daar istie weer) niet boeiend wat een ander verdiend. Ik moet het toch doen met wat wij hebben en niet met wat een ander heeft. Ik kan wel eens mensen benijden die allemaal onzindingen kunnen kopen, maar ja ach die zullen daar wel genoeg voor verdienen, denk ik dan. Ik kan het ook kopen hoor, daar niet van, maar wij sparen heel erg veel. Echt een beetje achterlijk veel eigenlijk, maar daar komt dan wel bij dat we zometeen met die kleine vrijwel niets in leefstijl (qua uitgaven) hoeven te veranderen omdat we nu ook al met vrij weinig rondkomen. Ik sta wel altijd open voor bezuinigingstips. Linda
dat zeg ik niet,ik ben alleen van mening dat je niet een betere ouder bent als je veel geld hebt.want als je veel geld kunt hebben maar daarvoor je kind nooit ziet.wat is dan beter? dat grote huis en die mercedes of een rijtjeshuis en een golfje en thuis zijn als je kinderen uit school komen?
ik wil niemand aanvallen ofzo,maar mij lijkt dat mensen zich ook aangesproken kunnen voelen als er gezegd word dat je met een laag inkomen beter niet aan kinderen kunt beginnen.
\ wat is dan in jouw ogen 'nooit zien'? En zijn in jouw mening alle full-time-werkende-vaders ook slechte ouders? Ik krijg de indruk dat jij vind dat de veelverdieners ook maximaal werken, en dat hoeft helemaal niet zo te zijn hoor. Vandaar de vraag. Het is niet zo simpel als jij stelt; veel geld = kind nooit zien of weinig kind = kind veel zien. Heel simplistisch gesteld is dat wat ik uit jouw reactie lees.
Ik ben niet in de war met banners of iets dergelijks....die vette letters, dar ging het mij om. Lijkt me niet nodig. Je punt is zo ook wel duidelijk.
een laag inkomen of iedere maand echt niet rond kunnen komen, dat scheelt nogal, en dat was in dit specifieke geval het geval. Als je iedere maand negatief uitkomt en dan de kostenpost 'kind' nog niet eens hebt gehad, is het toch niet onterecht die vraag te stellen?
sorry hoor. 't is nog best moeilijk 'on topic' te blijven in een topic dat heet 'maakt het wat uit'. En blijkbaar maakt het dus wat uit.
Nee boeit mij ook totaal niet. Ik hou van de anonimiteit, geen foto's, zo min mogelijk details en al helemaal geen salarisbedragen, wanneer deed ik het voor het eerst, wat eet ik vanavond, hoe ziet mijn woonkamer eruit: sorry maar het gaat je gewoon geen moer aan! Sommige dingen hoeft een ander gewoon niet te weten. Dus, ik sla die topics altijd over, ik persoonlijk kan er niks mee, maar misschien een ander wel. Dat weet ik niet.
Dan hoef je dus nergens meer op te reageren? want ook elk kind is anders.. elke zwangerschap is ander,s enz enz..