Ikzelf heet Patricia Nathalie. Vond t vroeger lullig van mn moeder dat ik geen tweeling was en Daniëlle mocht heten. Dan heette mn tweeling broertje Daniël . Moet zeggen dat ik blij ben met mn naam nu hoor!
Mijn echte naam is Mandy en dat vind ik best wel een mooie naam , al zeg ik het zelf haha! Liefs, misspuma
Marloes dus... Maar blij... ja ach, je raakt er aan gewend he... Het was eigenlijk met ''ou'' maar mijn vader was zooo zenuwachtig toen ie mij op moest geven bij de burgelijke stand dat ie maar wat geroepen heeft.. hihi de schat.. Als ik n jongen was dan zou ik Martijn geheten hebben..
Ik heet Petra en tja, wat moet ik er van zeggen.. ik heb hem mijn hele leven al. Verzonnen door mijn vader. Al zou ik zelf nu niet meer voor deze naam kiezen. Als ik een jongen was had ik Marco geheten. (En als mijn zus (Masja) ook al een jongen was, weet ik niet) Overigens, mijn vader heeft deze naam verzonnen, maar hij noemt mij steevast Piet of Pieteke. Niemand anders kan mij Piet noemen, dan luister ik niet... wel als mijn vader mij met die naam roept.. raar he?
Tja, mijn naam moest eigenlijk met een c geschreven worden, maar die van de burgelijke stand hadden het verkeerd gedaan. Moet zeggen dat ik geen problemen heb met mijn naam
Linda Michelle. Vroeger wilde ik liever Michelle heten, maar nu niet meer. Ik vind Linda wel ok. Wel jammer dat er zo veel van zijn..... Ik denk dat ik voor mijn kinderen wel iets originelere namen heb bedacht. Maar mijn moeder heeft altijd geroepen dat ze, als ze een dochter zou krijgen, haar Linda zou noemen. Ze vind het iets lieflijks hebben, zegt ze. x Linda
Ik heet Linda Christina, en ik ben eigenlijk niet zo blij met mijn naam. Niet omdat ik het zo'n verschrikkelijke naam vind...maar wel omdat je hem zo verschrikkelijk vaak hoort. Ik heb bijna altijd wel een Linda in de klas gehad...of een Linda die bij me in de straat woonde. Ook hier op het forum zit het vol met verschillende Linda's Christina had ik liever als voornaam gehad...alleen het mindere daarvan is dat, dat waarschijnlijk afgekort zou zijn naar Chris. Ach ja....wat de andereook al zeggen...je raakt er aan gewend...en je hebt het er maar mee te doen
Mijn echte naam is Janneke en mn doopnamen zijn Johanna Cornelia Ernestina. Ik ben vernoemd naar mijn moeder, ze heet Marianne maar mijn vader noemt haar altijd Janneke. Ik heb tot mn 12e altijd gedacht dat ik Johanna Gerarda Ernestina heette, bleek dat mn vader een foutje had gemaakt bij de aangifte er moest zelfs nog Maria achter, maar dat was ie vergeten! Liefs, Duveldraakje
Euj ... Jolanda Ik heet dus Silvie. Vind er echt geen bal aan, maar ben eraan gewend he. Als ik een jongetje was geweest had ik Joost geheten. Sorry als ik nu iemand voor zn hoofd stoot, maar ik vind Silvie dan nog beter
Ik heet Vanessa, vroeger wel veel mee gepest... Was het zo van...Vanessa met de big boobies die je af kan schieten... Vind mijn naam nu wel oke. Mijn doopnamen zijn Kathlena Vera, vernoemd naar mijn 2 peettante's
Mijn naam is Kirsten Marleen, ben wel tevreden met mijn namen. Ik heb maar 1 tante (de rest van de tantes zijn aangetrouwd) en ze heet Marleen, ben dus naar haar vernoemt. Mijn naam wordt altijd afgekort naar Kiss... Vind ik niet erg hoor, ben dr wel aangewend. Als ik een jongen was geweest had ik Sander Fabian geheten, vind ik ook wel leuke namen! Veel liefs kiss
Mijn naam is Linda Wilhelmina... (daar gaaaat mijn anonimiteit). Thank god dat er nog een vader aanwezig was die mijn moeder kon behouden voor Wilhelmina Linda.. Maar net als de andere Linda's baal ik er van dat ik een naam heb die zooo vaak voorkomt. Altijd moet je je achternaam zeggen anders weet niemand welke Linda, altijd zat ik met een of twee andere Linda's in de klas. En bij elke club kom je wel weer een Linda tegen.. Daarom krijgt mijn dochter een weinige voorkomende naam. Dat had ik zelf ook wel graag gewild.. als ik een tweeling was geweest (mijn moeder had een gigantische buik) had mijn wederhelft Rubina Welmoed geheten. Toch wel meer bijzonder. Nu heb ik een zusje, zij heet Yvonne. Ook al zo'n top-20 naam uit die tijd. Nu ik ouder word heb ik wel meer vrede met mijn naam en ik zou hem nooit laten veranderen. Toch.. jammer dat mijn ouders niet met iets originelers konden komen..
ik heet Amber, in mijn paspoort staat Amber Watshala Kumari. En op mijn geboorte akte staat Ranjeewha, vashantie, Kumari Watshala. betekend Prinses van de babbel. en dat klopt aardig en ja ik ben er wel tevreden mee 8)
Ik heb een oerhollandse standaard naam maar ben er erg blij mee. Zeker omdat het hier dus helemaal geen gebruikelijke naam is en het liedje van Jaques Brel is ook zooooo mooi!