maakt rood/donkerrood bleek?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jootje33, 10 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jootje33

Jootje33 Actief lid

7 mei 2006
    415
    1
    0
    Ik heb blond haar en in de winter een bleek gezicht. Word je dan extra bleek van donkerrood? Vind het namelijk zo'n mooie warme kleur voor de herfst/winter en heb een leuk shirt gezien.

gr. Jootje

2. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Haha, heb toevallig net zo'n topic geopend omdat ik zo twijfel over welke kleuren mooi staan bij mijn kinderen!
    Of een kleur staat ligt niet alleen aan je haarkleur of huidskleur maar ook je ogen en of er veel warmte in je haar/huid/ogen zitten of niet. Heb je lichtblond haar? Met rossig erin of koel ( peper en zout). Heb je een bleke huid met sproeten of zonder, met rode blossen of niet? Met een blauwe ondertoon erin of geel? Etc etc etc. je hebt op internet (even googlen) ook sites met kleuren analyses, misschien herken je je zelf in een van de beschrijvingen en kan je kijken welke kleuren mooi staan.

3. Jootje33

Jootje33 Actief lid

7 mei 2006
    415
    1
    0
    's winters is het een peper en zout kleur.
    mijn huid heeft een gele ondertoon zonder blos en geen sproeten
    en ik heb blauwe ogen

4. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Ik denk dat je dan een beetje hetzelfde type bent als ik. :) Ik heb alleen groene ogen en een klein beetje sproeten. ik zit een beetje tussen koel en warm in. Ik zelf kan geen felle kleuren hebben, wel mat. Dus wijnrood/ bordeaux rood zou wel kunnen, maar echt tomaat rood niet.

5. Rubi

Rubi Actief lid

16 aug 2012
    369
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben zelf altijd heel erg bleek en word zelfs in de zon niet echt bruin. Sinds mijn zestiende verf ik mijn haar al rood, alle tinten al gehad, van knalrood tot oranjerood, paarsig en Bordeaux en krijg eigenlijk alleen maar complimenten dat het me zo goed staat die rode kleur. Is dan wel qua haarkleur en geen kleding, maar denk dat rood heel mooi kan staan bij een lichte huid hoor :)

6. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Iemand met blond haar en een bleke huid kan juist heel goed rood hebben vind ik altijd.

7. Jootje33

Jootje33 Actief lid

7 mei 2006
    415
    1
    0
    dank jullie wel voor de reacties

8. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Zou gewoon een kleuranalyse laten doen. Weet je precies welke kleuren je goed staan en welke je beter kunt vermijden.
    Geloof mij...... Dit is echt de moeite waard en zeker niet zo simpel als het lijkt. Heeft mij al heel wat miskopen gescheeld en complimenten opgeleverd

9. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Tsja, ik vind bleek mooi ;). Rood staat je vast goed!

10. Bootsje

Bootsje Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.228
    0
    36
    Ik vind het mooi, rood bij een lichte, bleke huid!

11. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Visagisten zeggen dat als je tanden witter moeten lijken, je kersenrode lippenstift op moet doen. Dus ja je lijkt er wellicht wat witter van. Maar dat is echt niet per se lelijk hoor! Met de juiste (heel bescheiden) make up en dan rode kleding ziet dat er supermooi uit! Toen ik in Taiwan was droegen veel vrouwen ook juist kleuren om hun witte huid te benadrukken. Zag er heel mooi uit.

Deel Deze Pagina