voel me zo schuldig he.. mijn arme popje ligt in ziekenhuis met een hersenschudding.. ze is gevallen op haar hoofd.. ze lag vanmorgen samen met haar broer hij mij te slapen. en echt ik word altijd wakker als een van ze ook maar beweegt. maar ben zo moe laatste tijd he.. dus ze is wakkee geworden en gaan klimmen tegen de leuning van bed. ze heeft zich langs haar broer verplaatst en is toen staande gevallen van bed met haar hoofd keihard op de grond. ik schrok wakker van de klap.. sprong overeind .. en daar lag ze doodstil ogen open. ze bewoog niet.. nou mijn hart stond stil.. pakte haar op en nam haar op mijn borst. ze gorgelde wat en weg was ze. heb me nog nooit zo angstig gevoeld.. probeerde haar wakker te krijgen.. geen reactie.. na ong 13 sec deed ze even haar ogen open en na twee sec weerd dicht. ik 112 bellen.. vertelde die man wat er gebeurt was. hij ambulance is onderweg. en elke x deed zw heel ff haar ogen open en weg was ze weer. helemaal lijkbleek was ze.. zo eng he. terwijl ik met die man sprak en haar in de gaten hield begon ze opeens te huilen. die man zei gelijk is een goed teken. betekend dat ze bij komt. ik snel aangekleed en mijn zoon gekleed. en toen ging de bel en was de amubalnce er. ondertussen was ze alweer bij.. maar heel suf en bleek. dus hun haar nagekeken de kinderarst gebeld en nu ligt ze in ziekenhuis ter observatie.. ze heeft een flinke hersenschudding.. af en toe merk je dat ze misselijk is want ze begint dan te kokhalzen. maar slikt het weer in.. en ze is wat bleekjes en suf.. ze slaapt nu eindelijk maar ook dat is weer eng.. dus elk uur word ze nagekeken en de controles bij haar gedaan. gelukkig is mijn meisje een bikkel en lacht ze alweer beetje.. maar slapen bij mij doe ik dus ook niet meer.. dan maar in haar eigen bedje of wakker blijven.. ze ontwikkelen zich zo snel wist niet eens dat ze dit al kon..
Veel sterkte meis,zou mij ook kunnen gebeuren.slaap ook vaak samen met mn meisje.je hebt er goed aan gedaan om meteen te bellen.
krijg er kippenvel van! Niet eens om die val want die dingen gebeuren nou eenmaal, hoevaak ik heb gedacht nou dat ging net goed! Wat naar dat je dat moet meemaken! Stertke!
Das schrikken, dan staat je hart ff stil. Sterkte en beterschap hopelijk is ze snel weer thuis. Ik denk dat onze kindjes allemaal wel eens gaan vallen, hoort erbij. Praat jezelf vooral geen schuldgevoel aan, daar heeft niemand wat aan! Knuf
Heel veel sterkte! Je zal vast vreselijk bang zijn geweest! Mijn dochtertje is een keer van de commode gevallen. Gelukkig huilde ze gelijk en was er verder niks aan de hand maar je schrikt je kapot... Hopelijk mag alles goed gaan en mag je meisje snel weer mee naar huis.
mijn hemel wat zul jij geschrokken zijn! krijg er de bibbers van. heel veel sterkte voor jou en je bikkel meisje!! fijn dat ze haar in het zkh houden om toch even goed in de gaten te houden.
Sterkte meid...kan mij voorstellen dat je geschrokken bent..hopelijk is ze snel weer helemaal de oude. Ze zijn ook zo watervlug die ukkies
Oooh jeetje, wat zul jij geschrokken zijn zeg!!!! Ik wens je veel sterkte! En voel je niet schuldig, dit kan iedereen overkomen! Dikke knuf!
Jeetje wat zul jij inderdaad geschrokken zijn!! Heel veel beterschap voor je kleine meid en jij ook sterkte!
O wat verschrikkelijk om mee te maken! Je hebt er waarschijnlijk een paar grijze haren bij. Sterkte met je meisje en met jezelf tijdens bijkomen van al die schrik.
brr.. ik krijg kippenvel over mijn hele lichaam! Heel veel sterkte voor je kleine meisje!! Hopelijk knapt ze snel op!
Wat een heftige situatie. Gelukkig dat het nu goed gaat met je kleine meisje. Voel jezelf niet al te schuldig. Bij iedere mama had dit kunnen gebeuren. En het is een ongeluk. Heel veel sterkte en hopelijk mag je meisje snel weer naar huis.