Merk dat mijn jongste een voorkeur heeft voor zachte voetbedden heb wat schoenem gekregen,en van mijn oudste wat aangebrobeerd Maar veel wil hij niet aan Het merk wat hij wel aamwil kan ik niet zoveel van vinden en dat is lucky joe Welk merl is nog meer zacht ?
Leer is toch gewoon zacht? Ligt eraan hoe goed hij loopt maar leer loopt wel helemaal uit. Er zijn meerdere merken met flexzooltjes, dit type zooltje kan t voetje eigenlijk niet belemmeren dus dat zal hij hopelijk wel fijn vinden. (een van de meest bekende is Shoesme)
De binnenkantem verschillen nogal we hebben bv reeboks die zijn helemaal plat van binnen,en de lucky joe zit een soort zacht voetbed in met kussentje aan de binnenkant vam de voet. Shoesme ken ik wel,zal eens naar dat andere merk gaan kijken
Shoesme en Bardossa inderdaad en Jochies, Orange Babies, Bunnies. Ik denk dat meer 'echte' schoentjes (dus ipv sportschoentjes/gympjes, waar ik Reebok onder schaar) al snel een wat fijner voetbed hebben.
Thanks voor de tips! Heb bv voor de oudste ook topolinos of van harem schoenen maar die hebben dat ook miet