Beste zp'ers.. Bij mijn dochter al vrij vroeg BI gehad. Nu leek het mee te vallen. Denk mede omdat ik al met 12 weken niet meer normaal heb kunnen werken door HG. Nu begin ik toch wel behoorlijk last te krijgen..maar van een probleem wat ik niet helemaal herken. Als ik s' avonds zit heb ik hulp nodig om overeind te komen. Dit is erg pijnlijk en ook herkenbaar van voorgaande zwangerschap. Net als toen is elke beweging dan zeer pijnlijk...en niet bewegen ook. Echter kan ik nu echt een hele tijd na het opstaan echt niet op mijn linkerbeen staan. Dan schiet er echt een hele scherpe pijn door mn rug. Ik ben al bekend met SI problemen onafhankelijk van zwangerschap en ook scoliose, reume en hypermobiliteit. Ik wil graag weten wat ik hieraan kan doen om dit te verbeteren en verergering te voorkomen... Het gaat dus om een zeer scherpe pijn vanuit mijn bekken die doorschiet naar mijn rug. Ik kan dan mijn voet echt niet op de grond zetten. Behoort dit bij BI of moet ik toch aan wat anders denken?
Ja helaas herkenbaar ! Ik zou opzoek gaan naar een bekkenfysio en misschien een osteopaat die kijkt vaak ook naar algemene dingen. Probeer wel zelf te blijven bewegen, net als traplopen echt je benen gebruiken en niet jezelf optrekken aan de trapleuning hoe moeilijk ook.
Ik heb een zwangerschapsischias en dat klinkt een beetje zo. Alleen schiet bij mij de pijn juist omlaag. Echter heb ook ik geen kracht in het been aan die kant. Ik loop hiervoor bij een bekkenfysio en dat helpt wel.
Ik heb volgende week een controle afspraak..ik ga het eens overleggen. Was gisteren naar zwangerschapszwemmen geweest..linker been kan ik bij zwemmen ook echt niet meer gebruiken. Best lastig want links was mn goede been ivm knie operatie rechts
heel herkenbaar, ik kon toen ook bijna niet meer auto rijden omdat schakelen pijn deed aan mijn linkerkant. Zo snel mogelijk naar de bekkenfysio gaan zou ik doen !