Hoi! Ik wil manlief er 1 kado geven. Hij heeft onlangs een onderzoek afgerond en hier een artikel over geschreven en heeft te horen gekregen dat deze in een medisch blad word gepubliceerd. Ik ben ontzettend trots op hem dat hij dit bereikt heeft en wil hem eigenlijk een nieuwe stethoscoop of iets dergelijke kado geven. Hij heeft al wel een stethoscoop dus weet niet of het dan wel zo'n leuk idee is Wie weet iets waar een toekomstige arts echt iets aan heeft? Groetjes Lisette
Een mooi beeld of sculptuur voor in zijn nieuwe kantoor voor later, Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.hoezo-kado.nl/pags/231.jpg
ja bos die is gaaf!! ik zou niet een ' gebruiksvoorwerp ' geven maar idd een mooi kado dat deze mijlpaal benadrukt, in de vorm van kunst. succes!
Ik zou ook iets leuks geven voor in zijn toekomstige 'kantoor' Vind dat wel een heel leuk beeldje van Bossi. Of misschien iets moois voor aan de muur?
Iets voor op zijn kamer is i.d. leuk, of een gegraveerde pen.. Schilderij, dokterstas? GIl maar wat..
Of misschien een mooi sierraad of horloge? Ze hebben nu 50% korting op heel veel sieraden en horloge's bij de bijenkorf. Mijn moeder heeft gisteren een prachtig collier gekocht, ging even 1200 euro vanaf!
Met het promoveren van mijn man heb ik hem een dure chique pen gegeven met zijn titel en naam er in gegraveerd. Gefeliciteerd met zijn prestatie Ik ken de blijdschap van een geaccepteerd artikel (had manlief gister nog juichend aan de lijn )
Ohh een pen met tekst erin gegraveerd is ook leuk! Hij heeft wel een goede pen nodig met zijn co-schappen. Sieraden begin ik niet meer aan die raakt ie altijd kwijt haha hoe hij het doet weet ik niet. Een beeld of schilderij is ook leuk,maarja denk dat hij voorlopig nog geen eigen kantoor heeft hoor. @Merijn wat doet jou man?
Mijn man is gepromoveerd binnen de psychologische methodenleer (onderzoekskundige zeg maar), met name groepsverschillen binnen intelligentie maar hij doet nu ook onderzoek naar stereotypering (mannen/vrouwen verschillen) en publicatie bias (misbruik van statistiek in onderzoek). Wat gaat het onderzoek van jouw man precies over? Die pen gebruikt mijn man trouwens nog steeds veelvuldig Is dus wel een succes.
Even heel offtopic, maar WOW Ik wist niet eens dat ze bij de Bijenkorf sieraden van ruim 2000 euro verkochten
Over baby's met een aangeboren darmafwijking er zijn 2 soorten operaties mogelijk dat ze een stoma krijgen of dat er een nieuw stukje darm word tussen gezet zeg maar. Hij heeft onderzocht wanneer en waarom deze 2 verschillende technieken werden toegepast. Nou blijkt dus dat er geen reden is en onderscheid tussen de kinderen. Best sneu want de kinderen die hun hele leven met een stoma leven had gewoon niet gehoeven. Interessant hoor wat je man doet hij schrijft dus waarschijnlijk ook veel artikelen?
Wat goed, hopelijk draagt dat in het vervolg bij aan de juiste keuze voor de kinderen! Mijn mans werk is publiceren De teller zit inmiddels al op 30, maar hij heeft een onderzoekssubsidie en eigen aio's. Gaat lekker rap dus.
Zo dat zijn er al aardig wat! Mijn man is dan nog een groentje haha dit is zijn eerste en voorlopig enige het het onderzoek heeft heel lang geduurt en tja hij is ook nog steeds bezig met studeren dus was moeilijk te combineren. Het scheel wel dat nu hij dit heeft afgerond een jaar minder lang hoef te studeren dus het is dubbel waard geweest.