zwangerschap en nierklachten

Discussie in 'Gezondheid' gestart door boon dee, 14 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boon dee

boon dee Nieuw lid

14 jun 2009
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi,

ik zoek voor mijn studie HBO Medisch iemand die nierklachten heeft (gekregen) tijdens de zwangerschap. :(

het gaat om de klachten, de behandelswijze en het resultaat.
    kan iemand mij hierbij helpen?

alvast hartelijk dank,

Boon Dee

2. Mnq

Mnq Bekend lid

7 jan 2008
    822
    0
    0
    He Boon Dee,

Helaas ben ik een van die vrouwen die er last van heeft. Bij mij hebben ze een dubbel J katheter geplaatst opdat in ieder geval de afvloed van urine is gegarandeerd, echter met veel blaaskrampen en hierdoor baarmoederkrampen tot resultaat.

Wat voor onderzoek doe je precies?

Groeten,
    Monique

3. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik met 30 weken last van mijn nieren. Enorme steken in mijn nieren.
    Ze dachten dat het nierstenen waren maar hebben die nooit kunnen vinden. Ik heb 1 nachtje in het ziekenhuis gelegen en heb medicatie gekregen tegen de pijn.
    Na 1 nachtje was het over.
    Wel hadden ze op een echo gezien dat ik een iets verwijde urinebuis had, maar dat schijnt wel normaal te zijn bij een zwangerschap.

Ik hoop dat me dit gedonder bij deze zwangerschap bespaard blijft.

4. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    ik heb bij 20 weken zwangerschap nierstuwingen gehad links en rechts!! zoo wat is dat pijnlijk zeg!!
    ik heb hierdoor een week in het ziekenhuis gelegen aan het infuus met antibiotica en nog een medicijn die ik thuis ook nog slikte.. kan zo niet op de naam komen.
    ik kon de rest van de zwangersshap dus ook helemaal niks meer..

Deel Deze Pagina