het lijkt wel herfst!

Discussie in 'De lounge' gestart door lucky star, 9 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lucky star

lucky star Actief lid

27 aug 2013
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo jeminee, wil ik net naar buiten boodschappen doen, krijg ik een enorme plensbui toen ik de deur uitstapte.. zelfs een beetje onweer, net was het nog wel droog, maar de hele week lijkt het al op herfst!
    het waait maar hard en het regent nu harder dan een douche aan kan!
    ik wacht nog wel even met de boodschappen;)

arme vriendlief zit nu op de fiets:)

wat is er toch met het weer dit jaar, de winter was niet winter-achtig, de lente lijkt wel herfst, wanneer komt de zomer nou eindelijk eens echt?

wil weer lekker naar het strand en barbecueën in het park!

sorry moet even klagen over het weer!
    is het bij jullie ook zo slecht weer? of ligt dat weer aan rotterdam:)

2. Delta

Delta Niet meer actief

Het regende en hagelde hier net zo hard! En flinke windstoten. Niet normaal. Het is inderdaad net herfst, koud en nat bah. Ik wil de zon!! Heb het nu wel gehad.

3. Delta

Delta Niet meer actief

Oh trouwens ik woon ook in Rdam haha

4. lucky star

lucky star Actief lid

27 aug 2013
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou zitten we gezellig naar de zelfde regenbui met soms onweer te kijken, ik dacht ook al hagel te horen maar dacht eerder dat het zo hard regende dat het hard klonk,
    ben gelijk weer naar binnen gerent ik dacht nooo way dat ik nu even naar de supermarkt loop;)

echt zo raar, soms is het even paar minuutjes droog en dan valt het weer met bakken uit de hemel!

op het feit na dat de blaadjes groen zijn, is het echt net herfst...

5. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    Heerlijk!! Jas aan, hond mee en lekker struinen langs de Ijssel, regen in je gezicht en wind door je haren! Ben dan zo een dik uur weg, eenmaal thuis een droge broek aan, handdoek door je haar en nagenieten met een kop thee!

Als het zulk weer is ben ik haast niet binnen te houden, heb nu al zin in het weekend!! :)

6. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.019
    548
    113
    ik vind eigenlijk dat we niet mogen mopperen hoor. het heeft lange tijd niet geregend. de boeren waren hier pas volop aan het sproeien. de lente was erg vroeg ja dat wel, maar we hebben toch al veel mooie dagen gehad?

7. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik vind dit weer verschrikkelijk. Had zin om naar de speeltuin te gaan maar niet met dit weer, kom je er aan zal het wel gaan regenen. Daar is niet echt een parking dus te voet is handiger maar niet met dit weer bah

8. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ja klopt ook wel. Het was bijna een woestijn aan het worden hier dus voor de natuur is de regen goed (alleen voor het onkruid niet) :p

9. lucky star

lucky star Actief lid

27 aug 2013
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    we mogen eigenlijk ook niet klagen ,maar ik ben gewoon echt een zomers type:D hou absoluut niet van kou, ik heb het ook zo snel koud! nu vind ik regen en wind 's nachts nou wel heerlijk, dan kan ik rustig slapen met het getik van de regen op de ramen:D maar overdag is het niks voor mij dan wil ik gewoon lekker in het zonnetje buiten lopen haha, BBQ aan en zitten in het park of lekker zonnen op het strand;)

er zijn al mooie dagen geweest hoor, maar deze week is het steeds regen , wind en wolken:(

we wilden dit weekend naar blijdorp gaan maar als het dit weer blijft, mij niet gezien:) woon bijna naast blijdorp en we hebben een abonnement:)

iemand leuke binnen-ideeën?

10. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Ach, beter nu dan straks in de zomervakantie

11. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ja, het is al twee dagen schijtweer! Veel hard waaien, niet echt koud maar lekker is anders, veel plensbuien., donkere lucht...

En je bent niet opgesloten maar toch krijg je dat gevoel. Dat je nergens heen kan.

12. lucky star

lucky star Actief lid

27 aug 2013
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    daar ben ik het wel mee eens:)

13. sydneys

sydneys Niet meer actief

Hier word het hopelijk vanaf woensdag weer wat beter

14. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    hier onweert het ook, mn zoontje zegt telkens "wasdat?" als het weer dondert.. en dan "ohhh daar boven" haha, zo schattig. :D

15. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Ondanks dat ik ook doodmoe word van dit weer en regen echt haat, vind ik ook dat we niet moeten mopperen. We hebben bijna geen winter gehad (gelukkig) en we hebben al heel wat mooie dagen gehad. Maar ik moet eerlijk toegeven dat ik ook baal van dit regenachtige weer;)

16. lucky star

lucky star Actief lid

27 aug 2013
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    het weer.jpg

hier zou het ook vanaf woensdag beter moeten worden:)
    zo te zien word het dit weekend geen Blijdorp bezoekje:)

17. Delta

Delta Niet meer actief

Ja dat is nog een beetje voordeel, mijn dochter staat ook gefascineerd naar buiten te kijken door het raam haha.

We hebben inderdaad al wat mooie dagen gehad.. Maar het is mei! En volgende week gaan we een paar dagen weg, dus ik wil zon! :cool:

18. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

17 mrt 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vreselijk dit weer, word er zo triest van!
    Ik zou ook wel wat zon willen, volgende week ga ik lekker een weekje op vakantie en een beetje voor bruinen zou niet verkeerd zijn. Ben bank dat het zonnebanken word! :(

19. lucky star

lucky star Actief lid

27 aug 2013
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh twee meiden die volgende week een paar daagjes weg gaan! leuk:)
    ik duim voor jullie dat het zonnige dagen worden:D lekker buiten in de zon is toch wel lekkerder dan de zonnebank:D

20. Delta

Delta Niet meer actief

Dankje. Daarom. Het lijkt me gewoon erg leuk om lekker veel buiten te zijn, ook voor mijn dochter. Ik hoef niet perse bruin te worden, maar dat binnen zitten of zo heb ik niet veel trek in haha.

Deel Deze Pagina