Dat was vorige week, ik heb een mail gekregen waar in stond dat het was verstuurd, maar ik heb nog niks ontvangen. Duurt het vaker zo lang daar? Want nu zou het pakketje al een week onderweg zijn...
Jep. Ik bestel regelmatig De ene keer is het er binnen 3 dagen, een andere keer na 2 weken. Nog even wachten dus.
Bij mij ook nu! Normaal komt het bij mij altijd de dag nadat het mailtje is gekomen dat het is verstuurd, maar nu duurt het al 1,5 week.
daar heb ik ook 1x besteld na een week bleek het terug gestuurd te zijn, wouden ze wel in rekening brengen tot ze zagen dat het hier nooit aangekomen is, hadden ze het later alsnog gestuurd.
Heb een keer 6 weken moeten wachten, de datum werd steeds naar voren geschoven. Uiteindelijk kreeg ik een totaal ander product dan besteld :')
Hier ook, soms binnen 4 dagen en soms duurde het 3 weken wegens dat het niet voorradig was. Toen ik het bestelde wat het wel voorradig, lijkt af en toe wel eens op een vliegtuigmaatschappij, meer stoelen verkopen dan wat er in vliegtuig passen. Maar voor de rest heb ik geen klachten over ze, goede service en leuke aanbod aan kleding.
hier eigenlijk altijd een week......of langer. ze doen eerst alles veramelen zeg maar van alle bestellingen van iedereen en dan pas wordt het verstuurd
Bij mij duurde het pas laatst 10 dagen, tegenwoordig ga ik maar gewoon naar de winkel. Vorige keer ook iets van een week, duurt mij gewoon te lang.
Ik bestel ook niet meer online. Je moet soms zo lang wachten. En ze hebben ook lang niet alles op de website staan. In de winkel is veel meer keus.
ik Kreeg vorige week dinsdag mail dat 't ingepakt werd en binnen 4 werkdagen bezorgd werd. Vandaag binnen gekregen. Vind 't aanbod op internet Juist meer dan winkel. Teminste dat is hier zo. en leuker met de kortings codes etc
Hmm.. Ik heb gisteravond net een shitload aan kleertjes voor de kids besteld (A). Deel wordt 3 september verzonden en een deel 28 september. Stond tenminste bij de bestelling.. Hier hebben ze in de winkel ook lang niet alles wat ze online wel hebben trouwens!
ik bestel de eerste lading op de website, als ik dan ook nog in de andere winkels gekeken en gekocht heb kijk ik nog eens in de winkel ( meestal is dan de feestdagencollectie aanwezig) Ik ben echt heel blij met de site. Als er iets mis gaat wordt je goed geholpen en heb wel eens een kortingsbon gekregen. een keer waren er problemen met de site. Ik een mail gestuurd. werd ik een dag later keurig teruggebeld en werd mijn bestelling met korting afgehandeld terwijl die actie al een week voorbij was!