Voor het eerst besteld bij hm

Discussie in 'De lounge' gestart door Foxter, 29 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Foxter

Foxter Niet meer actief

Dat was vorige week, ik heb een mail gekregen waar in stond dat het was verstuurd, maar ik heb nog niks ontvangen. Duurt het vaker zo lang daar?
    Want nu zou het pakketje al een week onderweg zijn...

2. Koon

Koon Niet meer actief

Jep.
    Ik bestel regelmatig ;) De ene keer is het er binnen 3 dagen, een andere keer na 2 weken. Nog even wachten dus.

3. Foxter

Foxter Niet meer actief

Dankjewel :)

4. Linda86

Linda86 VIP lid

Bij mij ook nu! Normaal komt het bij mij altijd de dag nadat het mailtje is gekomen dat het is verstuurd, maar nu duurt het al 1,5 week.

5. froukje86

froukje86 Actief lid

30 jun 2008
    469
    0
    16
    mijn 2 kinderen :)
    friesland
    daar heb ik ook 1x besteld na een week bleek het terug gestuurd te zijn, wouden ze wel in rekening brengen tot ze zagen dat het hier nooit aangekomen is, hadden ze het later alsnog gestuurd.

6. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Heb een keer 6 weken moeten wachten, de datum werd steeds naar voren geschoven. Uiteindelijk kreeg ik een totaal ander product dan besteld :')

7. Marries

Marries Lid

27 aug 2012
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook, soms binnen 4 dagen en soms duurde het 3 weken wegens dat het niet voorradig was. Toen ik het bestelde wat het wel voorradig, lijkt af en toe wel eens op een vliegtuigmaatschappij, meer stoelen verkopen dan wat er in vliegtuig passen.

Maar voor de rest heb ik geen klachten over ze, goede service en leuke aanbod aan kleding.

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hier eigenlijk altijd een week......of langer.
    ze doen eerst alles veramelen zeg maar van alle bestellingen van iedereen en dan pas wordt het verstuurd

9. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Bij mij duurde het pas laatst 10 dagen, tegenwoordig ga ik maar gewoon naar de winkel. Vorige keer ook iets van een week, duurt mij gewoon te lang.

10. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Ik bestel ook niet meer online. Je moet soms zo lang wachten. En ze hebben ook lang niet alles op de website staan. In de winkel is veel meer keus.

11. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Staat op de website niet wanneer je het thuis kunt verwachten?

12. Linda86

Linda86 VIP lid

Nou het kwam dus net binnen! Wel met de gewone postbode, dat is normaal volgens mij ook nooit.

13. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    ik Kreeg vorige week dinsdag mail dat 't ingepakt werd en binnen 4 werkdagen bezorgd werd. Vandaag binnen gekregen. Vind 't aanbod op internet Juist meer dan winkel. Teminste dat is hier zo. :) en leuker met de kortings codes etc ;)

14. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Hmm.. Ik heb gisteravond net een shitload aan kleertjes voor de kids besteld (A). Deel wordt 3 september verzonden en een deel 28 september. Stond tenminste bij de bestelling..

Hier hebben ze in de winkel ook lang niet alles wat ze online wel hebben trouwens!

15. Foxter

Foxter Niet meer actief

Nou zeg, het komt net binnen :D

16. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    haha veel plezier ervan! ;)

17. Foxter

Foxter Niet meer actief

18. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.300
    2.569
    113
    ik bestel de eerste lading op de website, als ik dan ook nog in de andere winkels gekeken en gekocht heb kijk ik nog eens in de winkel ( meestal is dan de feestdagencollectie aanwezig)

Ik ben echt heel blij met de site. Als er iets mis gaat wordt je goed geholpen en heb wel eens een kortingsbon gekregen.
    een keer waren er problemen met de site. Ik een mail gestuurd. werd ik een dag later keurig teruggebeld en werd mijn bestelling met korting afgehandeld terwijl die actie al een week voorbij was!

Deel Deze Pagina