Niet direct mijn smaak, ik zou eerder voor Lune kiezen. Maar het moet ook bij je gezin passen. Eén van de dochters van zanger Jan Rot heet Maantje Piet en dat past perfect bij hun gezin (naast dochter Elvis, zoon Rover en zoon Wolf). zie : MaandagDaandag Als je zelf van dit soort natuurnamen houdt en het past bij jullie, moet je het gewoon doen.
Mwah nee niet zo mooi. Ik vind Sterre of Zonne wel leuk dat zijn ook echt namen. Een maan is toch.. Tja.. Gewoon dat ding in de lucht hihi Edit: o je heet zelf Sterre zie ik als gebruikersnaam haha. De combi Sterre en Maan zou ik trouwens noooit doen (mocht je eerste zo heten ofzo)
Maan vind ik niet klinken als een naam terwijl ik Sterre, Lente en Zonne idd wel naamwaardig vind en daar ook echt een persoon bij zie.
Vind het een bijzondere naam. Niet mijn smaak, maar zou er wel aan kunnen wennen. Maar als je zelf echt Sterre heet zou ik het nooit doen.
Wat niet is kan nog komen!! Sterre en Zonne werd ook eerst raar gevonden en daarna razend populair!! Als je van apart houdt en maan mooi vind zou ik het doen! Tegenwoordig kan alles en zie de raarste namen voorbij komen. Kan me wel voorstellen dat de meeste mensen eraan moeten wennen, dus misschien krijg je niet meteen enthousiaste reacties. Als je dat niet erg vindt gewoon lekker doen!
vind het zelf ook niet passen als naam. zou zelf dan voor maan in een andere taal kiezen wat wel een naam kan zijn..