Ik zoek positieve verhalen omdat ik niet het idee heb dat het nog goed komt.. In 2010 hebben we onze 1ste kind mogen krijgen.. Vorig jaar totaal onverwachts zwanger van de 2de, helaas begon ik al snel te bloeden en werd het een miskraam (4.5 weken ), direct zijn we gaan proberen om weer zwanger te worden. Uiteindelijk nadat we al onze 1ste afspraak in het zkh hadden werd ik na 1 jaar weer zwanger.. helaas ook weer een miskraam ( 6 weken ) direct de eerste maand na de vorige miskraam erweer voor gegaan en zwanger! Dit keer geen bloed en zelfs de eerste echo 'gehaald' , helaas ook deze keer weer een leeg vruchtzakje.. ( 7 weken ) Nu zijn we 2 maanden verder, maar weet nu niet wat nu verder, de vk en gyn vertelde dat ze onderzoeken wilden doen, maar omdat ons eerste kind ook vrij snel en op een normale manier gekomen is moeten we er niet teveel van te verwachten.. Aankomende week moet ik weer naar de huisarts en laat ik een echo maken en maar bespreken wat we nu doen, weer proberen of eerst onderzoeken.. Ik hoop hier nog positieve verhalen te horen dat het toch nog mogelijk is, we zijn nog jong dus vaak horen we dat het wel goed komt..
Hoi mh1113, Hier een soort gelijk verhaal, in 2010 voor de eerste keer na 3 jaar zwanger. Helaas is dit een mk geworden met 9 weken. 2 maanden erna zwanger van ons zoontje die is geboren in 2011. Na de bevalling geen A-c gebruikt ivm wens voor een 2de. Sinds begin 2012 nog 4 mk's gehad. Ook alle onderzoeken laten doen maar daar is niks uitgekomen. Nu weer aan het wachten op een nieuwe zwangerschap. Ik hoop voor jou (en ook voor mij) snel op een gezonde zwangerschap!! Succes!!!
Jeetje, wat hebben jullie veel te verwerken gekregen. Ik leef met je mee! Om met een "positief" voorbeeld te komen: mijn schoonzusje heeft vorig jaar kort na elkaar twee miskramen gehad. Na een half jaar weer zwanger, maar ook dat ging begin dit jaar - na continue bloedingen en ondanks volledige bedrust helemaal mis met 20 weken. Nu is ze wéér zwanger, al bijna op de helft, helemaal zeker van deze zwangerschap, alles ziet er goed uit! Garanties krijg je nooit in het leven, maar geef de moed niet op! Dikke knuf!