Dat is pech, libido weg?!

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Lesliefje, 18 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lesliefje

Lesliefje Bekend lid

3 nov 2015
    933
    585
    93
    Hoi meiden,
    7 maanden geleden ben ik bevallen.
    Maar tot op heden is mijn libido gewoon nog steeds niet terug.
    Laten we zeggen dat mijn vriend nooit te klagen had, maar sinds mijn dochter er is voel ik mij een soort van verplicht om dus seks te hebben.
    Zijn er meer meiden die hier last van hebben?
    Gaat het over?
    Want ik voel me er best schuldig over, maar heb de 'kno' nog niet gevonden om weer te genieten ofzo.

2. Nacho

Nacho Fanatiek lid

3 jun 2015
    2.369
    9
    38
    Vrouw
    Baby & Mama Coach
    Houten
    Ik stond ook niet te springen hoor. Het gaat geleidelijk beter dat ik mijn aandacht kan verleggen van mijn zoontje (huilt hij niet?) naar mijn man. Wat niet meehelpt is een iets ander lichaam en minder tijd om samen door te brengen. Mijn tip: ga weer ouderwets op date met elkaar!

3. Mommyplus

Mommyplus Actief lid

22 jul 2014
    358
    0
    16
    Herkenbaar! Gaat weer over.
    Ik lees hier soms van mensen die een week na de bevalling al weer seks hebben:$ Bij mij duurde het maanden voor ik echt weer zin in had.
    Maar komt goed.
    Bij mij zat het toch altijd een beetje tussen de oren.
    Gaf ook borstvoeding. Vond ik niet echt sexy en mijn man vond die lekkende borsten ook niet echt opwindend. Je associeert je borsten dan toch met de baby terwijl ze voor die tijd ook een andere rol hadden.
    Dus voor beide gold dat het libido wat minder was.
    Maar....is weer helemaal goed gekomen.
    Bij mij kwam het ook weer wat meer als de baby's goed doorsliepen dan had ik toch minder het gevoel dat we even snel moesten voordat de kleine weer begon te huilen.

Deel Deze Pagina