Ik ben 6 maanden geleden gestopt met de pil en mijn menstruatie was altijd normaal, geen overdreven bloedverlies. Nu ben ik sinds gisteren weer ongesteeld, maar mijn bloeding is deze keer erger dan anders, meer bloed, heviger. Hoe komt dat??? Toen ik voor de eerste keer zwanger wilde woorden, was mijn menstruatie de eerste keer best heftig en de maand daarna was ik zwanger.
oh helaas kan ik je hierop geen antwoord geven hoor....kan het sowieso niet iedere maand verschillen? hopelijk kan iemand je verder helpen.
misschien komt het daardat nu alle hormonen van de pil uit je lichaam zijn ben zelf ook ongeveer 6 maanden geleden met de pil gestopt en elke keer wordt mijn menstruatie iets heviger voordat ik met de pil begon had ik altijd een hevige menstruatie met veel bloed verlies en hevige buikkrampen is nu weer bijna hetzelfde
Sluit me bij mn voorgangster aan. Van de pil krijg je alleen een ontrekkingsbloeding en nu zonder de pil is het weer natuurlijk en zelf heb ik het ook sinds ik gestopt ben met de pil echt een heftige menstruatie met veel bloedverlies
ik ben het er ook helemasal mee eens, ik had voor ik ooit aan de pil begon ook hele heftige menstruaties met veel buikkrampen. Daarom ook aan de pil gegaan op mijn 14e. Nu had ik afgelopen maand ook weer zo;n heftige menstrutie (die keer ervoor niet). En nu duurde mijn cyclus ook langer 35 dagen. Dus voor mijn gevoel zit dit juist goed. Lijkt me dat het weer goed op gang komt.