Vraag over Menstruatie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sam2007, 6 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sam2007

sam2007 Lid

31 okt 2010
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 6 maanden geleden gestopt met de pil en mijn menstruatie was altijd normaal, geen overdreven bloedverlies.
    Nu ben ik sinds gisteren weer ongesteeld, maar mijn bloeding is deze keer erger dan anders, meer bloed, heviger.
    Hoe komt dat???
    Toen ik voor de eerste keer zwanger wilde woorden, was mijn menstruatie de eerste keer best heftig en de maand daarna was ik zwanger.

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh helaas kan ik je hierop geen antwoord geven hoor....kan het sowieso niet iedere maand verschillen? hopelijk kan iemand je verder helpen.

3. marietje85

marietje85 Bekend lid

2 aug 2010
    675
    1
    18
    NULL
    NULL
    misschien komt het daardat nu alle hormonen van de pil uit je lichaam zijn
    ben zelf ook ongeveer 6 maanden geleden met de pil gestopt en elke keer wordt mijn menstruatie iets heviger
    voordat ik met de pil begon had ik altijd een hevige menstruatie met veel bloed verlies en hevige buikkrampen is nu weer bijna hetzelfde

4. MwMariska

MwMariska Actief lid

8 jun 2010
    331
    0
    0
    Doetinchem
    Sluit me bij mn voorgangster aan.
    Van de pil krijg je alleen een ontrekkingsbloeding en nu zonder de pil is het weer natuurlijk en zelf heb ik het ook sinds ik gestopt ben met de pil echt een heftige menstruatie met veel bloedverlies

5. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    ik ben het er ook helemasal mee eens, ik had voor ik ooit aan de pil begon ook hele heftige menstruaties met veel buikkrampen. Daarom ook aan de pil gegaan op mijn 14e. Nu had ik afgelopen maand ook weer zo;n heftige menstrutie (die keer ervoor niet). En nu duurde mijn cyclus ook langer 35 dagen. Dus voor mijn gevoel zit dit juist goed. Lijkt me dat het weer goed op gang komt.

Deel Deze Pagina