Relatie is over wat nu

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door vlinder27, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlinder27

vlinder27 Bekend lid

23 jan 2010
    536
    0
    0
    Verzorgende
    Roosendaal, Brabant
    Hallo,
    Na 5,5 jaar is helaas mijn relatie over. We zaten volop in het ivf traject en hadden nog vier embryo's over. Weet iemand welke stappen ik nu moet ondernemen. Ik vind het zo moeilijjk om te moeten bellen en het definitief te moeten beeindigen

2. dear86

dear86 Actief lid

23 dec 2009
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat verschrikkelijk verdrietig! Volgens mij stond bij ons in het contract wat we moesten ondertekenen dat bij overlijden of verbreken relatie de embryo's worden vernietigd tenzij je anders afgesproken hebt. Weet natuurlijk niet of dit bij jou ook zo is maar dat kun je ze altijd vragen. Ik kan me goed voorstellen dat je er tegenop ziet om te bellen.

Sterkte meid!

3. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Wat erg!!
    Sterkte deze tijd. Je zou voor kunnen leggen aan het ziekenhuis..weet ook niet hoe oud je bent..wie weet werkt het heeeel anders bij een andere, latere partner.
    Ik snap dat je op ziet tegen het bellen!

4. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Wat vervelend dat je relatie over is. Komt het door de mmm of had het
    een andere rede.

Geen idee wat je moet dloen. Zou inderdaad het ziekenhuis bellen wat de opties zijn. En wat wil je zelf is dan de 2e vraag stel dat de emmy's gebruikt mogen worden.

Wens je heel veel sterkte.

5. Stewardess72

Stewardess72 Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Vliegen!!!
    He vlinder,

Ik weet nog niet hoe dat in het ziekenhuis gaat, moet nog aan de behandelingen beginnen.
    Maar je berichtje greep me zo aan dat ik je even heel erg veel sterkte wil wensen. Wat een verdriet meis....Gun jezelf anders even de tijd, als dat met de ziekenhuis schemas kan.

Ik stuur je bij deze een internet knuf!!!!

6. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Wat vervelend om te horen Vlinder! Gaat het naar omstandigheden een beetje met je?

Bij ons staat er in het contract ook dat we bij overlijden of verbreken van de relatie contact op moeten nemen. Alleen bij akkoord van beide kunnen de cryo's nog gebruikt worden, hier moeten we dan beide voor tekenen en anders worden ze vernietigd.

Sterkte en een dikke knuffel.

7. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Wij hebben er ook voor getekend dat de embryo's dan vernietigd worden (heel naar om te lezen). Op zich ook logisch, normaalgesproken werd je dan ook niet meer zwanger. Dus zou je het ziekenhuis moeten bellen/schriftelijk aangeven...

Maar wat naar zeg! Heel erg. Vooral als je zoveel hebt meegemaakt! Heeft het ook iets met de MMM te maken? Het is wel zwaar af en toe voor een relatie! Sterkte!

8. maui78

maui78 Actief lid

3 mei 2011
    280
    0
    0
    militair
    belgië
    Oh liefje, wat erg om te horen...Wat is er gebeurd toch...
    Ik zou nog niet meteen ziekenhuis bellen ook niet, ik zou alles nog even laten bezinken, misschien komt het toch weer in orde, en hebben jullie alleen een pauze nodig...? Het is ook zeer zwaar om dit te moeten doorbellen naar het ziekenhuis he...

Normaal gezien staat dat in de contracten die je hebt moeten ondertekenen. Ik weet wel dat je die kan bewaren voor 5 jaar geloof ik, en dan nadien kan je nog verlengen ook. Maar ja dat moet je voor jezelf uitmaken he of het eventueel nog goed kan komen...

Ik wens je in ieder geval enorm veel sterkte, het is niet evident als je in zo'n situatie zit...Ik leef met je mee in ieder geval...
    De mmm kan zoveel stress in een relatie geven...Ik hoop in ieder geval voor je dat alles weer op zijn plooi komt voor je!! Hou moed meid!
    Dikke zoen
    X

9. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ik heb geen idee wat er moet gebeuren, maar ik wil je veel sterkte wensen!
    Is niet niks natuurlijk..

10. vlinder27

vlinder27 Bekend lid

23 jan 2010
    536
    0
    0
    Verzorgende
    Roosendaal, Brabant
    Bedank voor alle lieve reacties. De Mmm is zeker een grote reden geweest maar bij hem was de liefde ook over en nu is hij al bezig met andere vrouwen dus goed komt het nIet meer

11. maui78

maui78 Actief lid

3 mei 2011
    280
    0
    0
    militair
    belgië
    oh Vlindertje zo vreselijk voor je, ik leef met je mee. Als het zo is, dan is hij jou niet waard! Ik hoop voor jou dat je snel weer iemand vind waar je mee kan gelukkig zijn en dat je alsnog een lieve baby in je armen kan krijgen! Sterkte meid!

12. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Goh, ik kan me voorstellen dat je je cryo's graag houdt omdat je niet zeker bent of je een geschikte nieuwe partner zult tegenkomen, maar langs de andere kant, als het écht niet goedkomt, dan misschien beter andere embryo's van een onbekende donor.
    Om je even in zijn schoenen te verplaatsen, stel dat zijn nieuwe vrouw om wat voor reden dan ook niet op normale wijze kinderen kan krijgen, zou jij het fijn vinden als zij jullie embryo's zou laten terugplaatsen om ECD te voorkomen?
    Als je jullie embryo's echt wilt houden, zeker met hem overleggen dus.
    Sterkte met het verwerken van jullie breuk.

13. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Goh wat balen Vlindertje. Een hele dikke knuffel en neem je tijd. Bellen kan altijd nog. En als je het heel moeilijk vind, hij kan ook bellen...sterkte.

14. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Wat erg meis.
    Maar wij hebben net zoals de andere moeten tekenen dat de emmy's vernietigd worden bij overlijden of bij scheiding..

15. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    mag je nog wat bedenktijd nemen van het ziekenhuis??? Je schrijft dat het wrsch. nooit meer goed komt en ik geloof je van harte maar ik heb heel wat stellen in mijn omgeving meegemaakt die uiteindelijk toch weer verder gingen met elkaar nadat ze zeiden dat het nooit meer goed zou komen. Ik zou dus even wat bedenktijd vragen.

Enne...niet onbelangrijk: wat wil je ex eigenlijk?? Is niet makkelijk om daar nu over na te denken maar het is ook zijn materiaal...

heeeeeel veel sterkte meis!

Deel Deze Pagina