Is vandaag echt een ramp....... Laat al de hele dag windjes.... En me maag blijft knorren...Verwacht ook dat de buikpijntjes die ik heb daar vandaan komen! Hebben jullie hier ook last van? Ik schaam me dood
Ik heb precies hetzelfde! Veel last van gassen.. Had ook een dagje last van obstipatie maar nu juist erg vaak naar de wc en last van darmkramp.
De ms krampjes kunnen nog wel even aanhouden maak je daar niet druk om komt omdat je baarmoeder van alles aan het doen is dus alleen maar goed en die gassen hahahahaa ja gewoon laten gaan meid
Dankjewel Jij ook gefeliciteerd! Menstruatie krampjes heb ik nog niet gehad. Bij mijn vorige zwangerschap had ik die wel, maar pas op de dag van mijn NOD en erna.. en zit nu nog voor mijn NOD dus misschien komt het nog Was wel een duidelijk symptoom vond ik!
Dankjewel gooischemama! Lief van je Jij ook zwanger zie ik Ook al zit je al in het tweede trimester, alsnog van harte gefeliciteerd!
Dank je wel meis Hahahaa ja na zoveel moeite die we voor deze zwangerschap hebben moeten doen hoor je mij niet zo snel klagenben blij met elk kwaaltje En ook ik heb last van gassen ook in de supermarkt hahahaa maar ik doe heel onschuldig me dochtertje de schuld geven erg he hahahahahaa
Ah, ja daar kan ik me wel iets bij voorstellen! Lekker genieten hoor, ook van alle kwaaltjes! HAHAHAHA ik lig echt in een deuk Super grappig!
vandaag is me nod dag en vanmorgen toch nog ff getest en nog steeds dikke positieve lijnen Arggggg ben zo onzeker!
Hoi dames, ik heb gister getest en ook zwanger, jeej! gefeliciteerd ook allemaal!! Ik wilde even laten weten dat ik ook last heb van de gassen hoor hihi, denk dat het er gewoon bij hoort en ook een knorrende maag en rommelende darmen, dus ik produceer hier allerlei geluidjes e.d.
Haha ik ook met m'n verloofde op de bank zitten we een filmpje te kijken maar we moeten er altijd wel om lachen! ( gelukkig) eerst dacht ik dat ik iets met m'n darmen had nu allemaal positieve testen haha