Hoi! ik ben 7 juli uitgerekend en zit erover te twijfelen om van 3 tot 5 juni een weekend weg te gaan naar preston palace... denken jullie dat dit verstandig is en nog kan...?
Waarom niet? Je bent zwanger ... Dat is alles! Ik zou het er juist nog even van nemen hoor! En mocht je (veel) eerder bevallen, dan hebben ze daar ook ziekenhuizen. Ik zou zeggen: gewoon lekker genieten!
Waarom niet? Als je je goed voelt, zal ik het zeker doen. Gewoon de bevallingskoffer in de auto (voor het geval dat), en verder lekker genieten van het weekendje weg
Ja ik zeg ook DOEN!! Ik ben destijds ook 3 weken voor uitgerekende datum nog een weekendje weg geweest met manlief. Bij het serveren van het hotel de situatie uitgelegd, zodat ik tot de dag van inchecken kosteloos kon reserveren, dat werd ook nog goekgekeurd! Heerlijk van genoten nog met z'n 2tjes!
Ik zou het ook doen hoor, en Preston Palace is hartstikke schoon en netjes en voorzien van alle voorzieningen dus ik zou heerlijk nog even genieten met elkaar
Zeker doen! Wij zijn met 36/37 weken nog 5 dagen naar Frankrijk geweest (ongeveer 7 uurtjes rijden vanaf huis) Was echt goed te doen en had het niet willen missen... En met 38 weken ben ik onverwachts ingeleid en bevallen
Lekker doen joh. Ikzelf ben 16 juli uitgerekend en ga 10 juni mog ff naar de finale van roland garros. Gewoon nog even genieten. En als het komt dan komt het maar.
Ik zou ook zeker gaan en het met reserveren even uitleggen haetstikke aardige mensen daar n je kunt er heerlijk ontspannen. Vooral dat zwemparadijs, gaan wij echt vaak heen. Geniet ervan!
Ik zou het ook lekker doen hoor. Ben dan wel niet zo kort voor de uitgerkende datum weg geweest, maar wel bij de eerste 6 weken voor de uitgerekende datum en bij de laatste ook zoiets. Net als er al gezegd wordt er zijn daar ook ziekenhuizen. Geniet lekker van je weekendje weg.
Wij gaan het eerste weekend van Juni ook een weekendje weg Ben dan 37 weken. Wat ik wel doe is vluchttas en MC mee, en kijken wat het dichtsbijzijnde zkh is.
Gewoon doen!!. Wij gaan wanneer ik 33 weken zwanger ben nog op vakantie naar Normandie(Frankrijk). Ik ga mezelf niet thuis opsluiten en wachten op de bevalling.
Heerlijk! Lekker doen! Ik ga zelf vanaf week 37 niet ver en lang meer van huis. Dat betekent wel naar mijn moeder die een uur verder op woont maar niet meer op vakantie. En het zal aan mij liggen maar ik ga ook niet meer uitgebreid de stad in. Ben veel te bang dat mijn vliezen midden in de V&D breken!
Jahoor gewoon gaan! Wij gaan ook nog als ik 36 wk ben weekendje weg. Vk zei dat als je je zwangerschapskaart bij je hebt je in principe overal (in NL) kunt bevallen! Lekker genieten dus
Gewoon doen! Ik ben 10 juli uitgerekend en wij gaan 4 t/m 8 juni ook nog een midweek weg. Zeker als je gewoon in Nederland blijft lijkt het me helemaal geen probleem!