Lieve allemaal. Na mijn laatste ziekenhuis bezoek heb ik niks meer gepost. Maar deze x zag de arts zeker wat in mijn verhaal. Ik mocht terug komen voor een fmeting. Mijn eitjes groeide van zich zelf prima. Toen heb ik pregnyl gekregen, deze heb ik moeten zetten zaterdag de 17e om 21:00 Mijn ei is gesprongen op uiterlijk maandag de 19e voor 12:00. Ik moest vanaf maandag avond ook Utro gaan nemen. 2x2 bollen. Ik heb getest wanneer de pregnyl uit mijn lichaam was. En dat was eigenlijk al naar 7 dagen er uit. Spierwitte test! Best snel vond ik zelf. Nu ben ik een weekje op vakantie in Duitsland. En ik kwam gister een action tegen. De early testen gekocht en gister 1 gedaan. En vanmorgen. Volgens my is die opgelopen, willen jullie mee kijken. Ik zit vandaag 10 dpo en 12 dagen naar pregnyl 5000. 7dagen naar pregnyl had ik dus al witte test. rechts is van gister (wel opgedroogd) Links van vanmorgen
Ik denk dat hij inderdaad donkerder is geworden. Je oudste test is wel erg geel waardoor lastig te vergelijken Voorzichtig gefeliciteerd, hopelijk blijven ze mooi oplopen!
Is dit een mooie oploop? 12dpo vandaag. Ben zo banggg🙈🙈 Daarnaast wil ik alle leden. Een liefde vol gezond en vruchtbaar 2017 wensen.
Thanks lady's. Kan jullie zeggen zp heeft mij in 2016 zoveel geholpen. Ben zoveel wijzer geworden door jullie. Dankjullie wel!!!
Nee niet meer getest. Gister avond thuis gekomen van de vakantie en vandaag de kerstboom op geruimd en veeeel wasjes gedraaid. Morgen moet ik werken dus daarvoor wip ik even langs de Kruidvat. Ik zal hem posten zodra ik hem gedaan heb