Hoi vandaag weer controlle gehad in het ziekenhuis nou zeiden ze dat ze afbuigt nu moet ik over 2 weken weer terug voor nieuwe meting als xe dan nog verder afbuigt moet ik me zorgen gaan maken ze woog nu 1480 wie heeft dit ook gehad??? En moet ik me zorgen gaan maken
Wat raar volgens mij is de baby rond 31 weken 1500 gram dus dit is toch prima Vraag mij dus af waarom de verloskundige jou bang maakt, tenzij het gewicht is afgenomen
Bij mij werd mijn zoontje bij 30 weken ook op 1500 gram geschat. Naar mijn weten was dit gewoon normaal inderdaad Zou me niet al te druk maken hoor...
Ja oké ze zat er dus misschien iets onder.... Voor de zekerheid moet ie nog eens terugkomen. Kan me nu niet voorstellen dat ze het zo dramatisch gebracht hebben zoals jij zegt. Het is toch gewoon eigenlijk niet zo erg hoe klein ze is...
Die gynocoloog die ik had maak te het wel zo aleen ik geloof zelf niet dat het zo erg is en wacht het gewoon af ze zit nu op de onderste lijn maar mijn zoontje is met 30,6 geboren en die was 1430 gram dus dan zit ze toch het zrlfde???